S tronic coś się wytarło na sprzęgle przy awarii dwumasy
S tronic coś się wytarło na sprzęgle przy awarii dwumasy
Witam
Jestem nowy na forum. Proszę o pomoc. W Audi A6 C7 2015 2.0 150 KM padła dwumasa. Przy okazji awarii, niestety wytarło się to coś widoczne na zdjęciu. Ale nawet w ASO nie wiedzą co to. Twierdzą, że trzeba całe sprzęgło wymienić. Proszę o informację co to za element który sie wytarł. Czy można to dostać? Jest to element przykręcany więc dziwne, że trzeba całe sprzęgło za 5000 pln wymieniać - sprzęgło które działa dobrze.
Jestem nowy na forum. Proszę o pomoc. W Audi A6 C7 2015 2.0 150 KM padła dwumasa. Przy okazji awarii, niestety wytarło się to coś widoczne na zdjęciu. Ale nawet w ASO nie wiedzą co to. Twierdzą, że trzeba całe sprzęgło wymienić. Proszę o informację co to za element który sie wytarł. Czy można to dostać? Jest to element przykręcany więc dziwne, że trzeba całe sprzęgło za 5000 pln wymieniać - sprzęgło które działa dobrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki za odpowiedź.
Wiem, że po odkręceniu mamy podwójne sprzegło. Ale nie wiemy z mechanikiem, co to za element się wytarł - widoczny na zdjęciu. Bo jeśli to tylko dekielek, jak twierdzisz, to pół biedy i być może można po przykręceniu śrub mocujących dekielek użytkować to sprzęgło, skoro jest dobre.
Czy jesteś pewny, że to nie jest jakiś czujnik?
Czy ktoś dysponuje zdjęciem jak to wygląda w rzeczywistości? Mam tylko ten obraz graficzny z serwisu ale zdjęcie realistyczne pozwoliłoby ocenić czy to faktycznie tylko dekiel, czy może jakiś czujnik.
Wiem, że po odkręceniu mamy podwójne sprzegło. Ale nie wiemy z mechanikiem, co to za element się wytarł - widoczny na zdjęciu. Bo jeśli to tylko dekielek, jak twierdzisz, to pół biedy i być może można po przykręceniu śrub mocujących dekielek użytkować to sprzęgło, skoro jest dobre.
Czy jesteś pewny, że to nie jest jakiś czujnik?
Czy ktoś dysponuje zdjęciem jak to wygląda w rzeczywistości? Mam tylko ten obraz graficzny z serwisu ale zdjęcie realistyczne pozwoliłoby ocenić czy to faktycznie tylko dekiel, czy może jakiś czujnik.
http://midparts.com.pl/mobile/pl/p/0B5- ... ---up/4851
Może i trochę druciarstwo ale nie widzę tam żadnego wycieku a jeśli wszystko działało to ja bym to jakoś zabezpieczył i tak zostawił.
Może i trochę druciarstwo ale nie widzę tam żadnego wycieku a jeśli wszystko działało to ja bym to jakoś zabezpieczył i tak zostawił.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Ja też bym zostawił bo niby czemu trzeba to wymieniać jeśli wszystko działa? Tylko dlatego że obudowa jest lekko wytarta? Zostawiłbym tak jak jest.Klucha11 pisze:http://midparts.com.pl/mobile/pl/p/0B5- ... ---up/4851
Może i trochę druciarstwo ale nie widzę tam żadnego wycieku a jeśli wszystko działało to ja bym to jakoś zabezpieczył i tak zostawił.
Dzięki za pomoc.
Ostatecznie wymieniono tylko dwumas. Sprzęgła nie ruszano.
Działa ok, aczkolwiek pojawiły się po kilku dniach (a może było cichsze od razu) dziwne stuki przy cofaniu, które są tylko w początkowej fazie cofania. Zanikają po 3-5 sekundach. Tak jakby jakaś końcówka, drązek itp.... więc może to nie ma związku. Jak mechanik ustali dam znać.
[ Dodano: 2019-05-30, 20:55 ]
Witam. Dodam, ze pojawił sie problem. Stuki w skrzyni przy ruszaniu na wstecznym. Z tego co ustaliłem, możliwe, że taki problem występuje w przypadku dwumas LUKa. A niestety tylko to jest dostępne na rynku. Czy ktoś wie czy ASO daje dwumase tej firmy?
Czy ktoś ma dojście do dwumasy ZAKSa?
Ostatecznie wymieniono tylko dwumas. Sprzęgła nie ruszano.
Działa ok, aczkolwiek pojawiły się po kilku dniach (a może było cichsze od razu) dziwne stuki przy cofaniu, które są tylko w początkowej fazie cofania. Zanikają po 3-5 sekundach. Tak jakby jakaś końcówka, drązek itp.... więc może to nie ma związku. Jak mechanik ustali dam znać.
[ Dodano: 2019-05-30, 20:55 ]
Witam. Dodam, ze pojawił sie problem. Stuki w skrzyni przy ruszaniu na wstecznym. Z tego co ustaliłem, możliwe, że taki problem występuje w przypadku dwumas LUKa. A niestety tylko to jest dostępne na rynku. Czy ktoś wie czy ASO daje dwumase tej firmy?
Czy ktoś ma dojście do dwumasy ZAKSa?