a6 c6 gorący kabel do terminalu, problem z odpalaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 lis 2014, 12:07
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość/Plymouth UK
a6 c6 gorący kabel do terminalu, problem z odpalaniem
Witam. Panowie ponownie mam problem z gorącym kablem od rozrusznika do terminalu. Załamuje już ręce i nie wiem co jest. Ponad 2 lata temu wymieniłem go na nowy ori, gdyż stary przypalił obudowę plastikową do bieguna + ten przy podszybiu, alternator i rozrusznik był również wymieniany. Jakieś 1.5 roku temu wymieniłem aku na nowy Varty 95 Ah, zakodowałem ponownie i był spokój. Ale od jakiegoś czasu Audi znowu czasami ma problem z odpaleniem, po prostu nie chce zakręcić tak jak by Aku był padnięty a jest ok. W mmi też pokazuje 100% a czasami nie chce zakręcić. Alternator jest ok gdyż był sprawdzany, ładowanie ok, nic nie pobiera prądu, wszystko ok. Co najlepsze gdy mechanik sprawdzał aku czy jest ok, później na fisie po włączeniu zapłonu wyskoczyło że aku jest rozładowany (a nie był) i w mmi też pokazywało 0% baterii (a był naładowany). I co jakiś czas powracają te same błędy co na załączonym zdjęciu. Jako że jestem w anglii, nie ma u mnie w miescie dobrego elektryka a mechanicy nie widzą co jest, a nie długo czeka mnie podróż do Polski chciałbym to rozwiązać bo trochę się boje żeby się gdzieś auto nie zapaliło. Macie jakieś pomysły ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 lis 2014, 12:07
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość/Plymouth UK
Dzieki wielkie za pomoc. Bede sie rozgladal za tym. Jak cos ruszy to dam znac od razu.
[ Dodano: 2019-05-25, 11:37 ]
Wlasnie wymienilem i ... Dalej to samo. 4 minuty na postoju i goracy biegun jak diabli... Macie pomysly co dalej ?
[ Dodano: 2019-05-26, 01:54 ]
Zacząć od nowa walke i jeszcze raz wymienić alternator ? Rozebrałem dzisiaj puszkę z terminalu wszystko suche, zero śladów wilgoci czy śniedzi.... Jedyną rzeczą która daje do myślenia to jest przewód do bieguna minusowego bo jest cienki itd że to on może robić problem, ale znowu kondensator w terminalu jest ok... ale chyba to jest orginalna instalacja....

[ Dodano: 2019-05-25, 11:37 ]
Wlasnie wymienilem i ... Dalej to samo. 4 minuty na postoju i goracy biegun jak diabli... Macie pomysly co dalej ?
[ Dodano: 2019-05-26, 01:54 ]
Zacząć od nowa walke i jeszcze raz wymienić alternator ? Rozebrałem dzisiaj puszkę z terminalu wszystko suche, zero śladów wilgoci czy śniedzi.... Jedyną rzeczą która daje do myślenia to jest przewód do bieguna minusowego bo jest cienki itd że to on może robić problem, ale znowu kondensator w terminalu jest ok... ale chyba to jest orginalna instalacja....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew