Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 25 kwie 2019, 09:30

labelka wynika z zainstalowanego sterownika a nie fizycznego silnika,
kod silnika jest po lewej stronie stojąc przodem do samochodu,
silnik ASB jest konstrukcyjne zbieżny z BMK.
Wiec wtryski będą pasować

cinek2000

Post autor: cinek2000 » 25 kwie 2019, 10:01

To miło <lol>
W takim razie do ASB, które numery patrzeć żeby były najtrwalsze z poprawionymi wadami ?

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 350
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Rocznik: 2016
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 25 kwie 2019, 13:21

Najnowsze i chyba najtrwalsze mają oznaczenie 059130277BD.

shadix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 mar 2019, 23:57
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: shadix » 02 maja 2019, 11:07

Witam, zrobiłem pomiary i tak to wygląda, chyba są lekko zapieczone?. Silnik działa dobrze, nie dymi nie szarpie, odpala od strzała.

013# 0.05 0.19 0.19
014# -0,24 0.00 -0.19
072# 0.0 10.0 0.0
073# 18.0 22.0 10.0
074# 22.0 24.0 16.0
075# 14.0 24.0 10.0
076# 16.0 22.0 16.0
077# 18.0 18.0 6.0

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 maja 2019, 17:08

No trochę zapieczone :). Warto byłoby coś dolać do paliwa, np. Liqui Moly Diesel Spulung 2666. Jedna puszka, gdy zapali się rezerwa i wyjechać to do zera, a następnie zatankować do pełna i wlać druga puszkę. Po wyjechaniu całego baku ponownie sprawdzić korekty. Powinny trochę pójść w dół.

shadix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 mar 2019, 23:57
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: shadix » 03 maja 2019, 00:46

Dzięki za odpowiedź, już zamówiłem dwie puszki i zobaczymy jaki będzie efekt. Pewnie od nowości auto nie widziało żadnych specyfików do czyszczenia wtrysków także myślę że nie zaszkodzi wlać.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 03 maja 2019, 21:02

Od dawna masz samochód ??

shadix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 mar 2019, 23:57
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: shadix » 03 maja 2019, 21:20

konradkry77 pisze:Od dawna masz samochód ??
Trzy miesiące. Odkupiony od rodziny, pierwszych właścicieli, starsze małżeństwo także na pewno nic tam nie lali.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 04 maja 2019, 01:40

Witam.Tak czytam te posty i chyba tez mam podobny problem z wtryskami.Ostatnio zauwazylem ze mi troche kopci na wolnych obrotach ale tylko czasami.Jak odpalam na zimnym to wogole nie zadymi i problemu z odpalaniem tez nie mam obroty silnika sa ok nie faluja.Jak przegazuje tak na 3000 tys i powyzej to pusci dyma czarny ale troche.Podczas jazdy jak wcisne gazu az mi zmieni bieg to tez zadymi ale troche mocniej.Dodam ze oleju nie bierze i nie przybywa jest ok.Czy wtryski sa do wymiany jak sadzicie?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 04 maja 2019, 10:56

shadix pisze:
konradkry77 pisze:Od dawna masz samochód ??
Trzy miesiące. Odkupiony od rodziny, pierwszych właścicieli, starsze małżeństwo także na pewno nic tam nie lali.
Zrób trasę z 600 km, wtedy pokaż bloki pomiarowe.
Swojego jak kupiłem stal z pół roku nie jeździmy. Korekty na plus polatalem z 2000 km i się zrobiły na -4 do -8.

Jedno co zauważyłem że po dłuższych trasach korekty schodzą do 0.

shadix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 mar 2019, 23:57
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: shadix » 04 maja 2019, 18:12

konradkry77 pisze:
shadix pisze:
konradkry77 pisze:Od dawna masz samochód ??
Trzy miesiące. Odkupiony od rodziny, pierwszych właścicieli, starsze małżeństwo także na pewno nic tam nie lali.
Zrób trasę z 600 km, wtedy pokaż bloki pomiarowe.
Swojego jak kupiłem stal z pół roku nie jeździmy. Korekty na plus polatalem z 2000 km i się zrobiły na -4 do -8.

Jedno co zauważyłem że po dłuższych trasach korekty schodzą do 0.
Za dwa tygodnie szykuje mi się trasa 500km także sprawdzę co i jak, dzięki za info. :)

cinek2000

Post autor: cinek2000 » 07 maja 2019, 23:38

mat1324 pisze:Wtryski do wymiany i to od razu. Do sprawdzenia też pompa CR oraz czujnik ciśnienia na listwie.
Zrobiłem testy w serwisie Boscha i dostałem te wydruki

Podobno trzymają się w normach ale z 2 szt są już słabe.

Czy już trzeba je wymieniać ? Pan z serwisu stwierdził, że on to by na nich jeszcze jeździł :shock:

Dokument PDF

A jeśli tak to które ? :|

[ Dodano: 2019-05-07, 23:38 ]
Pomoże ktoś ? Bo nie wiem co robić :(

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 08 maja 2019, 10:05

Pytanie czy cos sie działo niepokojącego z samochodem ?
Jeżeli fachowiec mówi by jeździć to zakładać i śmigać, zbierać kaskę na dwa wtryski słabsze i nie przejmować się zbytnio.

cinek2000

Post autor: cinek2000 » 08 maja 2019, 12:45

Tak jak pisałem na poprzedniej stronie to niestety zaczęła kopcić :/

szczepan94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: szczepan94 » 10 maja 2019, 13:00

Witam, korzystając z wątku również zapytam o wtryski. Kupiłem a6 c6 kilka tygodni temu, auto stało jakieś 2 miesiące nie używane (od czasu do czasu tylko odpalane). Samochód odpala bez żadnych problemów, zero dymów, równo pracuje w pełnym zakresie obrotów. Ostatnio podczas pierwszej przejażdżki zauważyłem w lusterku jasny dym, silnik był rozgrzany do 90 stopni (zaznaczam że zanim wyjechałem autem na pierwszą przejażdżkę, często go odpalałem i nigdy nie puściło nawet dymka czy to zimny czy zagrzany). Zatrzymałem się i zacząłem na postoju dodawać gazu, z rur wylatywał jasny dym, a z nim zaczęła wylewać się woda (dość dużo, pod autem zrobiły się małe kałuże). Po wylaniu wody i przejechaniu 2 kilometrów dym właściwie przestał się wydobywać (pozostał dziwny zapach, ani nie piekący ani drażniący, raczej dosyć "ciężki") . Auto pracuję cały czas równo, nie szarpie i nie faulują obroty, przyspiesza bardzo dobrze. Silnik BMK, 2006r., 198k przebiegu (legitny, sprawdzony w serwisie audi po vinie, wszystko zgadza się z książką). Jedynie wiem, że mam do wymiany świece żarowe. Warto zrobić logi? Co o tym sądzić? Proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze auto tego typu i pierwsze audi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja