[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
- Imię: Jan
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydultowy
Witam.Tak czytam te posty i chyba tez mam podobny problem z wtryskami.Ostatnio zauwazylem ze mi troche kopci na wolnych obrotach ale tylko czasami.Jak odpalam na zimnym to wogole nie zadymi i problemu z odpalaniem tez nie mam obroty silnika sa ok nie faluja.Jak przegazuje tak na 3000 tys i powyzej to pusci dyma czarny ale troche.Podczas jazdy jak wcisne gazu az mi zmieni bieg to tez zadymi ale troche mocniej.Dodam ze oleju nie bierze i nie przybywa jest ok.Czy wtryski sa do wymiany jak sadzicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Zrób trasę z 600 km, wtedy pokaż bloki pomiarowe.shadix pisze:Trzy miesiące. Odkupiony od rodziny, pierwszych właścicieli, starsze małżeństwo także na pewno nic tam nie lali.konradkry77 pisze:Od dawna masz samochód
Swojego jak kupiłem stal z pół roku nie jeździmy. Korekty na plus polatalem z 2000 km i się zrobiły na -4 do -8.
Jedno co zauważyłem że po dłuższych trasach korekty schodzą do 0.
Za dwa tygodnie szykuje mi się trasa 500km także sprawdzę co i jak, dzięki za info.konradkry77 pisze:Zrób trasę z 600 km, wtedy pokaż bloki pomiarowe.shadix pisze:Trzy miesiące. Odkupiony od rodziny, pierwszych właścicieli, starsze małżeństwo także na pewno nic tam nie lali.konradkry77 pisze:Od dawna masz samochód
Swojego jak kupiłem stal z pół roku nie jeździmy. Korekty na plus polatalem z 2000 km i się zrobiły na -4 do -8.
Jedno co zauważyłem że po dłuższych trasach korekty schodzą do 0.

Zrobiłem testy w serwisie Boscha i dostałem te wydrukimat1324 pisze:Wtryski do wymiany i to od razu. Do sprawdzenia też pompa CR oraz czujnik ciśnienia na listwie.
Podobno trzymają się w normach ale z 2 szt są już słabe.
Czy już trzeba je wymieniać ? Pan z serwisu stwierdził, że on to by na nich jeszcze jeździł :shock:
Dokument PDF
A jeśli tak to które ?

[ Dodano: 2019-05-07, 23:38 ]
Pomoże ktoś ? Bo nie wiem co robić

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Witam, korzystając z wątku również zapytam o wtryski. Kupiłem a6 c6 kilka tygodni temu, auto stało jakieś 2 miesiące nie używane (od czasu do czasu tylko odpalane). Samochód odpala bez żadnych problemów, zero dymów, równo pracuje w pełnym zakresie obrotów. Ostatnio podczas pierwszej przejażdżki zauważyłem w lusterku jasny dym, silnik był rozgrzany do 90 stopni (zaznaczam że zanim wyjechałem autem na pierwszą przejażdżkę, często go odpalałem i nigdy nie puściło nawet dymka czy to zimny czy zagrzany). Zatrzymałem się i zacząłem na postoju dodawać gazu, z rur wylatywał jasny dym, a z nim zaczęła wylewać się woda (dość dużo, pod autem zrobiły się małe kałuże). Po wylaniu wody i przejechaniu 2 kilometrów dym właściwie przestał się wydobywać (pozostał dziwny zapach, ani nie piekący ani drażniący, raczej dosyć "ciężki") . Auto pracuję cały czas równo, nie szarpie i nie faulują obroty, przyspiesza bardzo dobrze. Silnik BMK, 2006r., 198k przebiegu (legitny, sprawdzony w serwisie audi po vinie, wszystko zgadza się z książką). Jedynie wiem, że mam do wymiany świece żarowe. Warto zrobić logi? Co o tym sądzić? Proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze auto tego typu i pierwsze audi 
