Witam, problem jak w temacie. Po przekreceniu kluczykiem brak reakcji rozrusznika, dodatkowo na zegarach pojawiają się dziwne błędy których wcześniej nie było (hamulce, ESP, ABS itp). Dodatkowo żadnym komputerem nie da się połączyć z ECU aby odczytać błędy.
Poszukałem trochę i podobno może być za to odpowiedzialny przekaźnik 614 w podszybiu. Wymieniony został na przekaźnik 644, w sklepie powiedziano mi że od któregoś roku numery zostały zamienione. Wymiana niestety nic nie dała. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w desce z obu stron, wszystkie są ok.
Co jeszcze sprawdzić? Gdzie szukać problemu? Podobno jest gdzieś jakiś moduł zasilania ECU ale nie wiem gdzie tego szukać i jak to sprawdzić.
Proszę o pomoc.
Brak komunikacji z ECU, nie kręci.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lut 2017, 21:50
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lut 2017, 21:50
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lut 2017, 21:50
- Lokalizacja: Zgorzelec
Panowie z problemem walczę nadal. Oto co sprawdziłem sugerując się informacjami znalezionymi w internecie :
ECU - ok,
Przekaźnik 614 - ok,
Sterownik napięcia akumulatora - ok,
Moduł komfortu - ok,
Wszystkie bezpieczniki które mogłem sprawdzić są ok, natomiast okazało się że przy włączonym zapłonie na bezpieczniku nr 3 z boku deski od strony kierowcy nie ma zasilania, jest to bezpiecznik oznaczony jako "Motorstourung".
Podlaczajac do niego na krótko zasilanie z akumulatora komputer odzyskuje połączenie z ECU i silnik kręci.
Czy ktoś wie skąd idzie zasilanie na ten bezpiecznik? Ewentualnie posiada jakiś schemat?
Proszę o pomoc.
ECU - ok,
Przekaźnik 614 - ok,
Sterownik napięcia akumulatora - ok,
Moduł komfortu - ok,
Wszystkie bezpieczniki które mogłem sprawdzić są ok, natomiast okazało się że przy włączonym zapłonie na bezpieczniku nr 3 z boku deski od strony kierowcy nie ma zasilania, jest to bezpiecznik oznaczony jako "Motorstourung".
Podlaczajac do niego na krótko zasilanie z akumulatora komputer odzyskuje połączenie z ECU i silnik kręci.
Czy ktoś wie skąd idzie zasilanie na ten bezpiecznik? Ewentualnie posiada jakiś schemat?
Proszę o pomoc.