Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGQB 3.0 313 KM] Drgania przy przyspieszaniu 3.0 TDI Biturb

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
latamoxef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 maja 2019, 14:05
Lokalizacja: Wrocław

[CGQB 3.0 313 KM] Drgania przy przyspieszaniu 3.0 TDI Biturb

Post autor: latamoxef » 04 maja 2019, 14:31

Witam , historia długa ale może ktoś pomoże , jestem do tego laikiem więc przepraszam za język.
W załączeniu plik z diagnostyki wtrysków u Boscha wykonany w zakładzie w którym próbowałem naprawiać samochód. Ja nic z tego nie rozumiem , dostałem ogólną informację , że wszystkie są do kitu
Samochód A7 2013 rok z silnikiem 3,0 tdi biturbo 313ps , najechane 122k
Na początku roku , autem zaczęło szarpać na jałowym biegu , przy przyspieszaniu objaw znikał , tablica nic nie wyświetlała. Po kilku dniach , jadąc dłuższą trasę wyskoczyła ikona sprężynki , następnie check engine i samochód stanął.
Lawetą zwieźli mi auto do jednego z wrocławskich warsztatów gdzie majstrują przy audi i robią tuning. Diagnoza - uszkodzony całkowicie 6 wtrysk , jakieś miedziane podkładki i rozrusznik , który chyba sam zajechałem na poboczu, przepalono DPF ?. Po odebraniu - auto pracowało równo na jałowym , ale pojawiło się cośinnego. Przy powolnym przyspieszaniu , bez załączania turbin , ma się wrażenie , że autem trzęsie , że coś drga , jakby cośbiegło po podłodze . nie czuć tego ewidentnie na kierownicy tylko w całym aucie . To jest szczególnie zauważalne przy wysokich prędkościach np. jadę 160 km/h , muszę nagle wyhamować do 80/90 km/h i gdy zaczynam powoli przyspieszać na niskich obrotach , czuję się bardzo nasilone drgania.
Pojechałem do innego zakładu we Wrocławiu. Chcieli jeszcze raz sprawdzić wtryski i wysłali je do Boscha.

raport z Boscha
http://uploadfile.pl/pokaz/1732237---yjon.html