Wycięty katalizator,wstawiony down pipe
http://vaglogi.pl/log-002_013_0l1sB.html
http://vaglogi.pl/log-002_007_QIZb6Z.html
http://vaglogi.pl/log-001_025_xP30y9.html
Prośba o ocenę logów 1.8T AEB seria.
Na PB mimo że mam gaz i tak staram się jeździć 50/50 w trasie .Udało mi się wyeliminować spalanie stukowe które kiedyś występowało w każdym zakresie obrotów.
-zmieniłem filtr paliwa,oraz uporałem się z odmą a dokładnie z zaworkiem pcv w trójniku przy bloku silnika.
-przerobiłem układ zapłonowy wywalając moduł z filtra i zakładając cewki elektroniczne
-zmieniłem filtr paliwa,oraz uporałem się z odmą a dokładnie z zaworkiem pcv w trójniku przy bloku silnika.
-przerobiłem układ zapłonowy wywalając moduł z filtra i zakładając cewki elektroniczne
czip owszem a raczej ecu od AJL na poczatek i sztywny TIP z kwasówki i myśle nad IC fimic centralnie przed chlodnicami zrobić.zwonko pisze:No bo musiałem że się przygotowujesz pod chip. A wtedy po zrobieniu gaz będzie do regulacji/strojenia. W logu nie będzie widać luzu. Widać tylko że turbo raczej chodzi jak powinno.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga