Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Jestem w stanie zrozumieć jakieś drobnostki, bo żadne auto nie jest bez wad. Jeśli natomiast druga po A8 flagowa limuzyna koncernu, wypuszczana jest na rynek z tak wykonaną i skonstruowaną deską rozdzielczą, że skrzypi i trzeszczy tak głośno, że człowieka krew zalewa, to coś jest nie tak. Ten sam problem dotyczy jeszcze droższego auta - A7. Nie chcę oceniać wszystkich marek, choć byłem właścicielem wielu, ale jeszcze w żadnej nie spotkałem tylu problemów na początku eksploatacji, jak w A6. Do tego jak słyszę w serwisie audi, że coraz częściej muszą poprawiać fabrykę. O czymś to świadczy. Na całe szczęście po rozebraniu deski skrzypienie ustało, bo byłem już o krok od pozbycia się tego auta poprzez cesję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Pomimo tego, że silnik zużywa trochę oleju, będę chwalił tą jednostkę napędową, ze względu na kulturę pracy i niskie spalanie. Poniżej wrzucam zdjęcie z dzisiejszej krótkiej trasy. Oczywiście jazda była płynna, bez wyprzedzania z prędkościami max 90km/h. Wynik rewelacyjny. Drugi pozytyw, to kolejny już dzień jazdy z błogą ciszą w kabinie. Przebieg auta, to 16tys/km co widać na zdjęciu.
[ Dodano: 2019-04-25, 21:34 ]
[ Dodano: 2019-04-25, 21:34 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Gdy kupiłem auto, to kilkanaście razy porównywałem spalanie komputer-dystrybutor. Po wyjechaniu całego baku, czyli 73 litrów, zawsze różnice wychodziły 0,1-0,2L na niekorzyść komputera. Można więc przyjąć, że spalanie wyniosło 4,5L. Muszę jednak dodać, że spalanie spadało i gdybym jeszcze dalej jechał z taką prędkością, w tych warunkach, to kto wie jaki byłby ostateczny wynik. Obstawiam 4,1-4,2 litra. Niestety wjeżdżałem już na autostradę, więc przycisnąłem ostro pedał gazu. Wynik spalania osiągnięty na zwykłym ON.skubiszek pisze:no powiem, że spalanie robi wrażenie - pokrywa się z dystrybutorem?
[ Dodano: 2019-04-27, 09:49 ]
Według najnowszego cyklu pomiaru zużycia paliwa WLTP, producent na stronie audi podaje dla tego silnika zużycie w cyklu pozamiejskim 4,4-4,0L. Po raz pierwszy wierzę producentowi.
[ Dodano: 2019-04-28, 15:06 ]
Jakaś niezdara uszkodziła mi auto. Ponieważ uszkodzenie znajduje się na tylnym błotniku, a nieczęsto obchodzę auto dookoła, nawet nie wiem kiedy i gdzie to się stało. Na całe szczęście lakier nie został uszkodzony. Magicy z Autokliniki w Poznaniu zdziałali cuda. Naprawa trwała 3 godziny i odbyła się bez szpachlowania i malowania, a wyłącznie na zasadzie wyciągania wgnieceń. Po naprawie nie ma najmniejszego śladu. Myślałem, że będę musiał skorzystać ze swojego AC, a tu taka niespodzianka. Dobrze, że takie firmy istnieją.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga