Przy przebiegu 180 kkm (rocznik 2007) co najsensowniej jest wymienić z elementów układu wydechowego żeby przejechać na tym spokojnie 40 kkm? Auto obecnie niestety bardzo brzydko pierdzi, ma dziurę w jednym tłumiku, stan pozostałych spec ocenił jako w stanie "takim sobie" + jedna plecionka na pewno do wymiany - to i wiadomo, że druga by poleciała.
Pewnie najlepiej byłoby wymienić całość, ale jakie to są mniej więcej koszty przy oryginalnych częściach, i czy rozsądnie jest wstawiać nieoryginalne? Nie pojawią się jakieś rezonanse? Bo tego się zawsze najbardziej boję.
Koszt kompletnego wydechu, rekomendacje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Może, ale żeby ktoś kupił auto na powiedzmy 170 kkm, zrobił nim 150 kkm i cofnął (osoba prywatna) po dwóch latach na 180 kkm to myślę rzadki fenomen. Zresztą nawet wtedy mój wydech powinien być w stanie "idealnym", sugerując się zapewnieniami użytkownika maciekpkow.
Btw. 70 kkm na rok daje 195 km na dzień - to chyba pół życia w samochodzie spędzałeś?
Btw. 70 kkm na rok daje 195 km na dzień - to chyba pół życia w samochodzie spędzałeś?