Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.8 193 KM] Silnik nie równo pracuje

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
jakubek120597
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

[2.8 193 KM] Silnik nie równo pracuje

Post autor: jakubek120597 » 21 kwie 2019, 11:04

Witam, mam problem z Audi, oddałem do mechanika na wymiane uszczelek na misce i głowicach, przed oddaniem wymieniałem listwy od gazu(wtryski) bo nie było oryginalne i nie chodziła równo i paliła cięzko, po wymianie było wszystko gitarka, po odebraniu od mechanika auto zaczeło chodzić na benzynie jak i na gazie nie równo, trzyma ją, szarpie, strzela z filtra powietrza, skacze na wolnych strasznie, mechanik podpinał pod komputer to wykazało mu że jedna Sonda Lamda jest ciulnięta i ciśnienie w niej spada do zera, czy to jest wina tego? Dodam też, że jak sam robiłem skan Vagiem to pokazywało mi zawsze ten błąd i ale chodziła dobrze.. po odebraniu od mechanika sie wszystko posrało
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez jakubek120597, łącznie zmieniany 1 raz.
Kuba

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 21 kwie 2019, 11:15

Ciśnienie w sondzie,ta jasne. Jakby coś takiego było w ogóle
Jak zepsuł mechanik to niech naprawia. A Ty podaj numer body zrób logo to zobaczymy co to jest

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 21 kwie 2019, 11:47

nooo ciśnienie w sondzie ważna sprawa
prawie jak iskra na 4 wtryskiwaczu <lol>
jeśli przed robotą "mechanika" było dobrze a po jego "naprawie" było źle to chyba wnioski się same nasuwają

ps. wtryski od gazu chyba nigdy nie są oryginalne :p

jakubek120597
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: jakubek120597 » 21 kwie 2019, 12:00

Pierwszy raz robiłem logi, nie wiem czy zrobiłem to dobrze :D
Nie wiem czy na beznzynie i gazie jest różnica tak wiec zrobiłem 2 razy xD
Na benzynie: http://vaglogi.pl/log-000_30kIP16.html
Na gazie: http://vaglogi.pl/log-000_Kp312.html

Z tym ciśnieniem może ja coś pomieszałem, ale gadał gościu, że coś tam spada do zera, bo są 2 i jedna coś tam trzyma a druga nie, choy, nie wiem, nie znam się az tak na tym :D
Wtryski no tak nie są oryginalne, ale były jakieś tam o dupsko roztuc i trzeba było wymienić ;p
Kuba

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 21 kwie 2019, 15:44

Oryginalność to kwestia tego jak kto uważa. Zakładając nawet ze gaz wczepiono na zlecenie Audi nigdy bym nie nazwał gazu oryginalnym. No ale można. I wtedy zazwyczaj jest tam makaraniorski brc i lovato który ma dedykowane wtrysku tego producenta. Ale no raczej nie oryginalne tylko dedykowane..
To nawet koło logów nie stało.
Logi dynamiczne i statyczne trzeba zrobić. Popatrz po innych tematach ale chyba dynamiczne 002+007 i statyczny 007.ale to minimum było z tego co pamiętam. Rozrząd był chyba w grupach 020+chyba 026+027...coś jeszcze ale nie pamiętam .gdzieś w moich postach znajdziesz raczej...
Akurat iskra na 4tym to może być ważna :)

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 21 kwie 2019, 22:20

jeśli problem jest tak samo na benzynie i na gazie a nie było nic grzebane z rozrządem , dolotem itp to upatrywałbym się problemu po stronie elektrycznej (cewka , czujniki , złamana wiązka lub przebicie na przewodach ) czyli mega upierdliwa napawa <lol>
kiedyś po mega długich poszukiwaniach u kumpla znaleźlismy takie coś
Obrazek
to kostka od cewki . Ktoś to kiedyś nacinał , później źle zaizolował i efekt widać na zdjęciu a efekty działania silnika podobne do opisywanych przez Ciebie
możesz jeszcze przejrzeć czy przy wymianie uszczelek pod deklami nie zostawił gdzieś nie podłączonego wężyka od któregoś z wtryskiwaczy gazowych do kolektora ssacego

jakubek120597
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: jakubek120597 » 22 kwie 2019, 13:12

Jak to jest z tymi logami dokładniej? Które są do czego?

Kostki, kable, byłem posprawdzać i wszystko jest git niby
Kuba

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 22 kwie 2019, 14:36

Ja już napisałem jak. W moich postach co trzeci pisze jak robić logi i już mi się nie chce powtarzac. grupy musisz znaleźć z tematu do tego samego kodu silnika a że go nie podałeś... Ale nawet jakbyś podał to jest tego dużo i trzeba poszukać. Jak zrobisz to je z chęcią sprawdzę

jakubek120597
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: jakubek120597 » 26 kwie 2019, 16:49

Temat do zamknięcia.
Okazało się, że "MECHANICY" źle popodpinali kable do świec i chodziła tak jak chodziła.. taka błahostka a ja wku%iony jeździłem 3 dni a4 w 1.6.. bo tamtym jeździć sie nie dało..
Tak to bywa jak w pobliżu nie ma dobrych mechaników :X
Pozdrawiam Wszystkich!
I dziękuje za podpowiedzi ;)
Kuba

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 26 kwie 2019, 19:42

A jednak to była ta iskra na 4tym xD

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja