[2.8 193 KM] Silnik nie równo pracuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
[2.8 193 KM] Silnik nie równo pracuje
Witam, mam problem z Audi, oddałem do mechanika na wymiane uszczelek na misce i głowicach, przed oddaniem wymieniałem listwy od gazu(wtryski) bo nie było oryginalne i nie chodziła równo i paliła cięzko, po wymianie było wszystko gitarka, po odebraniu od mechanika auto zaczeło chodzić na benzynie jak i na gazie nie równo, trzyma ją, szarpie, strzela z filtra powietrza, skacze na wolnych strasznie, mechanik podpinał pod komputer to wykazało mu że jedna Sonda Lamda jest ciulnięta i ciśnienie w niej spada do zera, czy to jest wina tego? Dodam też, że jak sam robiłem skan Vagiem to pokazywało mi zawsze ten błąd i ale chodziła dobrze.. po odebraniu od mechanika sie wszystko posrało
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez jakubek120597, łącznie zmieniany 1 raz.
Kuba
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Pierwszy raz robiłem logi, nie wiem czy zrobiłem to dobrze :D
Nie wiem czy na beznzynie i gazie jest różnica tak wiec zrobiłem 2 razy xD
Na benzynie: http://vaglogi.pl/log-000_30kIP16.html
Na gazie: http://vaglogi.pl/log-000_Kp312.html
Z tym ciśnieniem może ja coś pomieszałem, ale gadał gościu, że coś tam spada do zera, bo są 2 i jedna coś tam trzyma a druga nie, choy, nie wiem, nie znam się az tak na tym :D
Wtryski no tak nie są oryginalne, ale były jakieś tam o dupsko roztuc i trzeba było wymienić
Nie wiem czy na beznzynie i gazie jest różnica tak wiec zrobiłem 2 razy xD
Na benzynie: http://vaglogi.pl/log-000_30kIP16.html
Na gazie: http://vaglogi.pl/log-000_Kp312.html
Z tym ciśnieniem może ja coś pomieszałem, ale gadał gościu, że coś tam spada do zera, bo są 2 i jedna coś tam trzyma a druga nie, choy, nie wiem, nie znam się az tak na tym :D
Wtryski no tak nie są oryginalne, ale były jakieś tam o dupsko roztuc i trzeba było wymienić

Kuba
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Oryginalność to kwestia tego jak kto uważa. Zakładając nawet ze gaz wczepiono na zlecenie Audi nigdy bym nie nazwał gazu oryginalnym. No ale można. I wtedy zazwyczaj jest tam makaraniorski brc i lovato który ma dedykowane wtrysku tego producenta. Ale no raczej nie oryginalne tylko dedykowane..
To nawet koło logów nie stało.
Logi dynamiczne i statyczne trzeba zrobić. Popatrz po innych tematach ale chyba dynamiczne 002+007 i statyczny 007.ale to minimum było z tego co pamiętam. Rozrząd był chyba w grupach 020+chyba 026+027...coś jeszcze ale nie pamiętam .gdzieś w moich postach znajdziesz raczej...
Akurat iskra na 4tym to może być ważna
To nawet koło logów nie stało.
Logi dynamiczne i statyczne trzeba zrobić. Popatrz po innych tematach ale chyba dynamiczne 002+007 i statyczny 007.ale to minimum było z tego co pamiętam. Rozrząd był chyba w grupach 020+chyba 026+027...coś jeszcze ale nie pamiętam .gdzieś w moich postach znajdziesz raczej...
Akurat iskra na 4tym to może być ważna

- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jeśli problem jest tak samo na benzynie i na gazie a nie było nic grzebane z rozrządem , dolotem itp to upatrywałbym się problemu po stronie elektrycznej (cewka , czujniki , złamana wiązka lub przebicie na przewodach ) czyli mega upierdliwa napawa
kiedyś po mega długich poszukiwaniach u kumpla znaleźlismy takie coś
![Obrazek]()
to kostka od cewki . Ktoś to kiedyś nacinał , później źle zaizolował i efekt widać na zdjęciu a efekty działania silnika podobne do opisywanych przez Ciebie
możesz jeszcze przejrzeć czy przy wymianie uszczelek pod deklami nie zostawił gdzieś nie podłączonego wężyka od któregoś z wtryskiwaczy gazowych do kolektora ssacego

kiedyś po mega długich poszukiwaniach u kumpla znaleźlismy takie coś
to kostka od cewki . Ktoś to kiedyś nacinał , później źle zaizolował i efekt widać na zdjęciu a efekty działania silnika podobne do opisywanych przez Ciebie
możesz jeszcze przejrzeć czy przy wymianie uszczelek pod deklami nie zostawił gdzieś nie podłączonego wężyka od któregoś z wtryskiwaczy gazowych do kolektora ssacego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Temat do zamknięcia.
Okazało się, że "MECHANICY" źle popodpinali kable do świec i chodziła tak jak chodziła.. taka błahostka a ja wku%iony jeździłem 3 dni a4 w 1.6.. bo tamtym jeździć sie nie dało..
Tak to bywa jak w pobliżu nie ma dobrych mechaników :X
Pozdrawiam Wszystkich!
I dziękuje za podpowiedzi
Okazało się, że "MECHANICY" źle popodpinali kable do świec i chodziła tak jak chodziła.. taka błahostka a ja wku%iony jeździłem 3 dni a4 w 1.6.. bo tamtym jeździć sie nie dało..
Tak to bywa jak w pobliżu nie ma dobrych mechaników :X
Pozdrawiam Wszystkich!
I dziękuje za podpowiedzi

Kuba