[AEB 1.8 150 KM] Problem z silnikiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2018, 16:31
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wałbrzych
[AEB 1.8 150 KM] Problem z silnikiem
Witam dzisiaj usłyszałem w moim A6c5 1.8t 150 km Avant dziwne odgłosy, mianowicie strasznie "rzęziło", po czym wyskoczyła mi czerwona kontrolka od oleju. Zauważyłem iż dodając gazu dźwięk był głośniejszy. Czy mogło by to wskazywać na uszkodzoną turbine, pompa oleju była robiona w sierpniu tamtego roku... Mam nadzieję że to nie panewki...
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2019, 20:16 przez dominik97n, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2018, 16:31
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Doc
- Administrator
- Posty: 2694
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Nie Dominiku. To inna sprawa z tym zgrzytaniem. To nie olej i absolutnie nie jest gęsty.dominik97n pisze:Może problemem jest olej który jest wlany 5w40, może jest za gęsty co o tym sądzisz?
Jędruś zalecane w książce pokładowej było lane 5w30, 1.8T - Ingolstadt, Niemcy Audi/Vw.Ziomek pisze:Nie, taki jest zalecany do tego motoru.
Owszem można 5W40, 0W40 itd jeśli silnik ma "nie za dużo" km. Niektórzy przesadzają, prawie jak diament a reklamy (firmy, marketingi) cieszą się.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2018, 16:31
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wałbrzych
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Miałem podobną sytuacje właśnie jak się zagrzał,olej Motul 5W40 co się okazało? popychacze zaworowe (szklanki) wymieniłem wszystkie na nowe INA wraz z pompą oleju Kolbenschmidt do tego nowy napinacz wraz z łańcuchem FEBI i cisza jak makiem zasiał oczywiście po wszystkim świeży olej z filtrem.Miałem też dziwne stuki po tej operacji silnika i winny był oderwany katalizator tzn. wkład w tej puszce,wywaliłem katalizator założyłem down pipe i jest ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2019, 17:11
- Lokalizacja: piła
Witam jaki koszt tych popychaczy jest ?pwirkus pisze:Miałem podobną sytuacje właśnie jak się zagrzał,olej Motul 5W40 co się okazało? popychacze zaworowe (szklanki) wymieniłem wszystkie na nowe INA wraz z pompą oleju Kolbenschmidt do tego nowy napinacz wraz z łańcuchem FEBI i cisza jak makiem zasiał oczywiście po wszystkim świeży olej z filtrem.Miałem też dziwne stuki po tej operacji silnika i winny był oderwany katalizator tzn. wkład w tej puszce,wywaliłem katalizator założyłem down pipe i jest ok.
Ride like a rocket
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga