[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Po samych dawkach ciezko jest ocenic stan wtryskow, bo korekcje bardziej mowia o ogolnym stanie silnika. Jesli wszystko jest dobrze to dawki maja niewielkie korekcje, ale jesli masz duza korekcje na plus to rownie dobrze moze to byc walniety wtryskiwacz jak i walniety tlok. Nie da sie tego sprawdzic patrzac tylko w komputer.
Korekcje czasow mowia konkretnie o ile sterownik musi wydluzyc/skrocic czas wtrysku w SPAM do tego co jest zaprogramowane. O ile dobrze pamietam to w biuletynie informacyjnym Audi podawalo ze max na minusie to jest -50 albo -60 i wtedy trzeba wtryski wymienic. Mysle ze wartosci miedzy -20 a +20 sa w pelni akceptowalne.
Korekcje czasow mowia konkretnie o ile sterownik musi wydluzyc/skrocic czas wtrysku w SPAM do tego co jest zaprogramowane. O ile dobrze pamietam to w biuletynie informacyjnym Audi podawalo ze max na minusie to jest -50 albo -60 i wtedy trzeba wtryski wymienic. Mysle ze wartosci miedzy -20 a +20 sa w pelni akceptowalne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 gru 2018, 19:33
- Imię: Marek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biłgoraj
[ BMK 3.0 224 KM] wtryski po regeneracji
Witam potrzebuje porady co radzicie wymienić wtryski na jakieś używki czy regenerować te co mam bo nowe to troche duży koszt i co sądzicie o wtryskach po regeneracji.
[
[
Tylko jakich wtrysków szukać ?
Z tego co udało mi się podpatrzeć aktualnie są 059130277AB ale poprzedni właściciel deklarował, że był swap silnika na ASB co chyba się potwierdza choćby na fotce z VCDS którą zamieściłem wyżej. W Label File jest oznaczenie ASB.
Czy jest możliwe, że ktoś zostawił wtryski od BMK ? Zadziała to?
Jaki NR teraz kupić ?
Z tego co udało mi się podpatrzeć aktualnie są 059130277AB ale poprzedni właściciel deklarował, że był swap silnika na ASB co chyba się potwierdza choćby na fotce z VCDS którą zamieściłem wyżej. W Label File jest oznaczenie ASB.
Czy jest możliwe, że ktoś zostawił wtryski od BMK ? Zadziała to?
Jaki NR teraz kupić ?