Moje dysze, a właściwie śruby w których jest wbudowany zawór ciśnieniowy (zwykła kulka i sprężynka) były całkowicie nieszczelne, sprężynki zmiażdżone, kulki luźne. Zaworki powinny się otwierać po podaniu na nie ciśnienia oleju rzędu 1,6-1,9 BAR. Czyli teoretycznie na wolnych obrotach denka tłoków nie mają chłodzenia. Moje były otwarte cały czas. Powodowało to odpływ oleju z góry silnika po zgaszeniu auta oraz pewnie zmniejszone ciśnienie smarowania na wolnych obrotach. Dysze są zasilane olejem bezpośrednio z tej samej magistrali co panewki główne, korbowe i góra głowicy. Całe szczęście pompa oleju była całkowicie sprawna i nie doszło do uszkodzenia silnika. Silnik z oryginalnym przebiegiem 179k km.
Nr OE dysz to: 06F103154C. Dysze dostępne tylko w ASO. Koszt ok.70 PLN/szt w detalu.