Kontrolka ESP po 10 minutach
Kontrolka ESP po 10 minutach
Witam
Mam taki problem,po wymianie regulatora napięcia przez mechanika (wstawił Valeo 595243) po 10 minutach od zapłony zapala się kontrolka ESP.Czy ten wstawiony jest prawidłowym modułem ? a jak nie to jaki powinien być poprawny.Poproszę o pomoc .
Mam taki problem,po wymianie regulatora napięcia przez mechanika (wstawił Valeo 595243) po 10 minutach od zapłony zapala się kontrolka ESP.Czy ten wstawiony jest prawidłowym modułem ? a jak nie to jaki powinien być poprawny.Poproszę o pomoc .
Esp
Po co ci fotka ??wejdz pod auto i zobacz czy wszystkie kabelki sa wpiete w kostke przy alternatorze,ten akurat jest najcienszy,on po 10 minutach jazdy wlasnie daje znac z alternatora sygnal do modulu akumlatora,jego uszkodzenie badz wypiecie powoduje wylaczenie esp po paru minutach jazdy gdzy modul przesyla sygnal o ladowaniu ,pewnie a raczej napewno zaczyna ladowac wtedy mniejszym napieciem.tyle.poprostu sprawdz w jakim to jest staniedeem66 pisze:A po cóż jest ten kabelek i co z czym łączy ? Może ma ktoś fotkę jak to wygląda ,lub jak powinno być wpięte.
Jak tam kolego,jak sie skończyło ?esp działa błedu brak?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 sty 2021, 10:10
- Imię: Wojciech
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kontrolka ESP po 10 minutach
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Pytam ponieważ borykam się z takim samym