Przyjaciele... co to może być?

Gorący silnik, puszczam pedał, auto stoi i często są większe obroty 1000, 1100.

Zmieniłem m.in mały zawór odpowietrzający. Nie oryginalny aż silnik pokazuje 1200, 1300 obrotów. Oryginalny zawór ale stary, 1000 obrotów. Jak daje buta na chwilę jest ok 850 obrotów, ale minuta zaczyna się zwiększać.
Patrząc na VAGa / silnik nie ma żadnego błędu. Przepustnica stara oryginalna rok temu wyczyszczona była adaptacja było OK. Odma sprawdzona... 3 razy "wywalałem", sprawdzałem, zmieniałem oring... bez zmian

świece NGK ale Laser Platinum. Odpowietrzenie..."węże" ile mogłem sprawdzałem, szukałem niby ok.
Teraz dalej.... skoro obroty są większe, otwieram korek oleju i już obroty są mniejsze niby ok.
Oto mój film dzisiejszy. Popatrzcie cały film ok 3 minut:
https://www.youtube.com/embed/6_bh5Ya-L-Q
Teraz nie mój film. Chodzi o zawór. Rozumiem o co chodzi, ale ten nowy nie oryginalny Topran musi mocniej dmuchać. Sam próbowałem, dmuchałem. Po zmianie obroty są większe. Tylko czemu? Hmm...
https://www.youtube.com/embed/2cPyjjvPcuU
Kolejna sprawa, też nie mój film, ale otwarty korek. Lata jak szalony więc chyba OK? Mam to samo. Sprawdzałem. Jedynie u mnie mnie obrotów z otwartym. Z tym czyimś filmem obroty są OK, równe.
https://www.youtube.com/embed/CK1pwqrDGFI
Powiem jeszcze że turbina działa idealnie jak "rakieta". Nie ma GAZu, sama benzyna. Tylko kurcze obroty silnika.

Co to może być plis.
