[ BNG 3.0 211 KM] Dymi na biało
[ BNG 3.0 211 KM] Dymi na biało
Witam,
Mam pewien problem, a mianowicie moje audi po postoju na odpalonym silniku (powiedzmy 2-3 min wystarczy) auto przy ruszeniu dosyć intensywnie kopci na biało, podczas gdy stoi też zacznie dymić ale musi trochę dłużej postać.
Czym może być spowodowany ten problem?
Mam pewien problem, a mianowicie moje audi po postoju na odpalonym silniku (powiedzmy 2-3 min wystarczy) auto przy ruszeniu dosyć intensywnie kopci na biało, podczas gdy stoi też zacznie dymić ale musi trochę dłużej postać.
Czym może być spowodowany ten problem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
A6 C6 3.0TDI Dymi na biało
Witam,
ostatnio moja audiczka (2006 r. silnik 3.0TDI quattro) zaczeła dymić na biało, ale tylko i wyłącznie jak stoi zapalona i po kilku minutach lub szybciej zalezy czy silnik jest ciepły. Ale jak zacznie kopcić to sa kleby bialego dymu smierdzacego spalinami. Gdy autko ruszy i dodam gazu to tylko po ruszeniu wyleci reszte dymu i podczas jazdy nie ma ani dymka ...
Oleju nie ubywa, płynu chłodniczego również ... autko ma moc ...
Dodam jeszcze, że ostatnio zostały usunięte fizycznie i z komputera DPF klapy kolektora oraz EGR ... Wcześniej nie kopciła wogólę ale za to czasem czułem delikatnie spaliny w kabinie ...
Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi, mam do dyspozycji VCDS ale nie wiem gdzie tam szukać
ostatnio moja audiczka (2006 r. silnik 3.0TDI quattro) zaczeła dymić na biało, ale tylko i wyłącznie jak stoi zapalona i po kilku minutach lub szybciej zalezy czy silnik jest ciepły. Ale jak zacznie kopcić to sa kleby bialego dymu smierdzacego spalinami. Gdy autko ruszy i dodam gazu to tylko po ruszeniu wyleci reszte dymu i podczas jazdy nie ma ani dymka ...
Oleju nie ubywa, płynu chłodniczego również ... autko ma moc ...
Dodam jeszcze, że ostatnio zostały usunięte fizycznie i z komputera DPF klapy kolektora oraz EGR ... Wcześniej nie kopciła wogólę ale za to czasem czułem delikatnie spaliny w kabinie ...
Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi, mam do dyspozycji VCDS ale nie wiem gdzie tam szukać

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Jeśli korekty masz w okolicach zera to wszystko jest ok.
Jeśli na plusie to wtrysk jest zapieczony.
Jeśli na minusie to wtrysk leje.
Co do wielkości kiedy jest już źle to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
Wg mnie drugi cylinder wygląda najlepiej a nawet bdb bo jest tylko delikatnie zapieczony.
Reszta wtrysków leje, najgorzej 6 cylinder.
Czy już wymieniać, nie powiem Ci, chyba najlepiej jest to sprawdzić wyciągając wtryski.
Jeśli na plusie to wtrysk jest zapieczony.
Jeśli na minusie to wtrysk leje.
Co do wielkości kiedy jest już źle to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
Wg mnie drugi cylinder wygląda najlepiej a nawet bdb bo jest tylko delikatnie zapieczony.
Reszta wtrysków leje, najgorzej 6 cylinder.
Czy już wymieniać, nie powiem Ci, chyba najlepiej jest to sprawdzić wyciągając wtryski.