Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 c5 2,8 ack lpg

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Kwadi81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 mar 2018, 21:47
Lokalizacja: Szczecin

A6 c5 2,8 ack lpg

Post autor: Kwadi81 » 13 mar 2019, 20:17

Witam.
Mam problem z a6 c5 2,8 193 km ack lpg tip.
Auto bylo mulowate od 1000 do 2000 nic sie nie dzialo. Przeszedlem na pojedyncze wiazki z 3,0 asn. Na benie auto zaczelo isc jak szalone ale na lpg jest tragedia, szarpie, strzela, nie chce ruszac - musze przelaczyc na bene. Na starym zestawie z duza cewka tak nie bylo. Wymienilem parownik na nowy. Dalej to samo, na benie ostatnio tez zdarzy mu sie szarpnac.
Podpialem dzis vaga i wyszly bledy czujnika walka rozrzadu. Nie moge skasowac. Jeden czujnik byl wymieniany - ten od grodzi - w wakacje. Co dziwne po wypieciu obu czujnikow silnik dalej pracuje i nie wskakuja inne bledy. Czy szarpanie to moze byc wina ktorej z cewek - przebicie ? Czy moze rozrzad sie rozjechal przez to strzelanie ?
Jutro dla testu zaloze stary zestaw.
Co myslicie ?
Błedy:
17800 p1392 g163 czujnik walka rozrzadu zwarcie
17746 p1337 g40 jw

Awatar użytkownika
marchewa1924
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 21 lut 2016, 20:52
Lokalizacja: Bisztynek

Post autor: marchewa1924 » 14 mar 2019, 15:05

Na Twoim miejscu wróciłbym do starych kabli i podmienił cewkę najlepiej na ORI. Może ktoś zę znajomych ma, podmienić to 15 minut roboty. Nie musi ale może okazać się że to winowajca. Koledze na benzynie chodził idealnie a na gazie poszarpywał i koniec końców okazała się cewka.

Kwadi81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 mar 2018, 21:47
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kwadi81 » 05 kwie 2019, 11:12

Witam.
Auto jeździ na starej cewce i jest mułowate.
Cały czas mam błędy ubu czujników położenia wałków rozrząu.
Podmieniałem czujniki na używke i nic się nie zmienia.
Do czujników dochodzi napięcie na pinach 1 i 3.
Czy owe błędy mogą wskazywać na przestawienie rozrządu ?
Jak sprawdzić rozrząd, czytałem ze w 93 bloku na vagu.
Mam takie wyniki:
720 obr/min
26,91 obciążenie silnika
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 1
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 2

Opisy z Polski Vag.
Pomoże ktoś ?
Pozdro

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 06 kwie 2019, 08:54

W 093 przy idealnym ustawieniu będą 0. Dopuszczalna odchylka to jakoś +-6. Trochę masz przedstawione ale równo więc to raczej nie przyczyna błędu.
Inna rzecz że te wartości co podajesz są dziwne bo VAG podaję nr w postaci 2.0 3.0 itp. Czyli jedno miejsce po przecinku i na dodatek zazwyczaj jest to 0

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja