Witam.
Mam problem z a6 c5 2,8 193 km ack lpg tip.
Auto bylo mulowate od 1000 do 2000 nic sie nie dzialo. Przeszedlem na pojedyncze wiazki z 3,0 asn. Na benie auto zaczelo isc jak szalone ale na lpg jest tragedia, szarpie, strzela, nie chce ruszac - musze przelaczyc na bene. Na starym zestawie z duza cewka tak nie bylo. Wymienilem parownik na nowy. Dalej to samo, na benie ostatnio tez zdarzy mu sie szarpnac.
Podpialem dzis vaga i wyszly bledy czujnika walka rozrzadu. Nie moge skasowac. Jeden czujnik byl wymieniany - ten od grodzi - w wakacje. Co dziwne po wypieciu obu czujnikow silnik dalej pracuje i nie wskakuja inne bledy. Czy szarpanie to moze byc wina ktorej z cewek - przebicie ? Czy moze rozrzad sie rozjechal przez to strzelanie ?
Jutro dla testu zaloze stary zestaw.
Co myslicie ?
Błedy:
17800 p1392 g163 czujnik walka rozrzadu zwarcie
17746 p1337 g40 jw
A6 c5 2,8 ack lpg
- marchewa1924
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lut 2016, 20:52
- Lokalizacja: Bisztynek
Witam.
Auto jeździ na starej cewce i jest mułowate.
Cały czas mam błędy ubu czujników położenia wałków rozrząu.
Podmieniałem czujniki na używke i nic się nie zmienia.
Do czujników dochodzi napięcie na pinach 1 i 3.
Czy owe błędy mogą wskazywać na przestawienie rozrządu ?
Jak sprawdzić rozrząd, czytałem ze w 93 bloku na vagu.
Mam takie wyniki:
720 obr/min
26,91 obciążenie silnika
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 1
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 2
Opisy z Polski Vag.
Pomoże ktoś ?
Pozdro
Auto jeździ na starej cewce i jest mułowate.
Cały czas mam błędy ubu czujników położenia wałków rozrząu.
Podmieniałem czujniki na używke i nic się nie zmienia.
Do czujników dochodzi napięcie na pinach 1 i 3.
Czy owe błędy mogą wskazywać na przestawienie rozrządu ?
Jak sprawdzić rozrząd, czytałem ze w 93 bloku na vagu.
Mam takie wyniki:
720 obr/min
26,91 obciążenie silnika
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 1
3.06 Zakładana pozycja wałka rozrządu bank 2
Opisy z Polski Vag.
Pomoże ktoś ?
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
W 093 przy idealnym ustawieniu będą 0. Dopuszczalna odchylka to jakoś +-6. Trochę masz przedstawione ale równo więc to raczej nie przyczyna błędu.
Inna rzecz że te wartości co podajesz są dziwne bo VAG podaję nr w postaci 2.0 3.0 itp. Czyli jedno miejsce po przecinku i na dodatek zazwyczaj jest to 0
Inna rzecz że te wartości co podajesz są dziwne bo VAG podaję nr w postaci 2.0 3.0 itp. Czyli jedno miejsce po przecinku i na dodatek zazwyczaj jest to 0