Witajcie! Od jakiegoś czasu dostrzegłem brak mocy przy większych prędkościach i większe spalanie gdzieś o 2/3 litry. Wcześniej autko spokojnie rozpędzało się do 240km/h, teraz max 180/200km. Przy prędkościach do 100km/h różnicy w mocy nie czuć wcale, jednie odczuwalna jest opóźniona reakcja na gaz. W przepustnicy zębatki wszystkie są okej, filtr powietrza nowy. Błędów żadnych nie ma. Zrobiłem w VCDS'ie logi przepływomierza.
Czy to właśnie on może być przyczyną tych problemów? Słyszałem coś o teście z diodą, ale czy zadziała to w tym silniku?
[ BMK 3.0 224 KM] Opóźniona reakcja na gaz, brak mocy i więk
Na odłączonym przepływomierzu lekka różnica jest, ale nie wielka.
Logi z podłączonym przepływomierzem:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4tXc02Q.html
Logi z odłączonym przepływomierzem:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4U9p434.html
Logi z podłączonym przepływomierzem:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4tXc02Q.html
Logi z odłączonym przepływomierzem:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4U9p434.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Przepływka tnie dawkę,
sprawdź czy EGR się domyka BS 04,
Jakbyś był w okolicach Łodzi mam sprawną przepływkę za symboliczne pieniążki
.
[ Dodano: 2019-03-14, 13:27 ]
dodatkowo leki ower boost łapie ale bym sie nie kłopotał tym.
następnym razem jak robisz logi na 3 grupach na raz w górnym rogu naciśnij Turbo,
4 bieg i pedał.
to co pokazałeś to bardziej info z jazdy,
sprawdź czy EGR się domyka BS 04,
Jakbyś był w okolicach Łodzi mam sprawną przepływkę za symboliczne pieniążki

[ Dodano: 2019-03-14, 13:27 ]
dodatkowo leki ower boost łapie ale bym sie nie kłopotał tym.
następnym razem jak robisz logi na 3 grupach na raz w górnym rogu naciśnij Turbo,
4 bieg i pedał.
to co pokazałeś to bardziej info z jazdy,