Post
autor: MixTape » 08 mar 2019, 19:32
Odma na 100%, widzę natomiast ze juz ja ktoś przerabiał na rurki prawdopodobnie olejoodporne. Co do wycieków kolego Ja32, znalezienie będzie kartogrą. Ze swoim APR 2.8 walczę od listopada, wymienione uszczelki pod zaworami (trzeba robić na nowo od strony kierowcy, bo świece mokre albo na warsztacie źle zrobili albo do dupy uszczelka). Uszczelniacze zmiennych faz rozrządu zrobione na gwarancji po rozrządzie. Teraz zamówiłem nowa odme z firmy topran oraz eżektor z ASO, który do najtańszych nie należy. Zobaczymy co to pomoże. Wymienione dla świętego spokoju broki silnika. Wydaje mi się mokre w miejscu pokrywy rozrządu z tyłu oraz na sto procent mokre jest pół samochodu od dołu (ale to może być po jakiejś kałuży) podkładając karton nie widzę nigdzie ani kropki oleju pod samochodem. Gdzieś kąpie na kolektor albo inne miejsce co się nagrzewa bo smród jest czasem niemiłosierny. Na 10 tys potrafi zeżreć /wyrzygać 3 litry oleju nawet (elf 5w40,dlatego taki bo wychodzi najtaniej za 4 l, a częste dolewki innej firmy by mnie wykończyły). Przy wysokich obrotach nawet po długiej jeździe w granicach ok 4-5 tys czasem czuć, czasem nie. Na górce jeśli przód jest uniesiony również tak samo, raz śmierdzi raz nie. Nie ma na to zależności, szarpnie autem, to również w środku nie raz przykry zapach. Ja powoli zaczynam przywykać do smrodu, jednakże walczę do końca licząc, że w końcu się uda temu zaradzić. Autko jeździło miesiąc bez termostatu dlatego odma leci cała do wymiany łącznie z eżektorem, maź niesamowita, na dodatek była popękana.
Powodzenia z wyciekami, daj znać jak coś znajdziesz, może również u mnie będzie podobnie.