Witam niech ktoś mądry się wypowie a6 c5 avf ciężko pali, obwiniam rozrusznik tylko czy słusznie? Jakie powinien mieć obroty by palił dobrze przed wymianą szczotek miał 180obr/min a po wymianie 200obr/min czy to wystarczające? Na zimnym. A na ciepłym do 220obr/min. Bo porostu brak mi sił, układ paliwowy sprawdzony paliwo się nie cofa, uszczelki na pompkach wymienione synchronizacja rozrządu 0
[ Dodano: 2019-02-24, 17:15 ]
Nie wiem czy trafiłem z kategorią czy nie w wysokoprężnym
Rozruch a6 c5 1.9 avf
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 21:41
- Lokalizacja: bartoszyce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 21:41
- Lokalizacja: bartoszyce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 21:41
- Lokalizacja: bartoszyce
Na zimnym silniku jakby za ciężko miał, pali 3-4 obrót. A na ciepłym praktycznie za każdym razem na strzała, czasem kręci z 3 obroty...
[ Dodano: 2019-02-27, 16:33 ]
Wężyki przeźroczyste zakładałem na zasilaniu i powrocie pompy tandem, 0 powietrza samo paliwo i widać że się nie cofa.. Więc zostaje elektryka chyba.. Też nie ma zależności czy pełny zbiornik czy rezerwa.. Czujnik temp silnika różnice z licznikiem 2-3stopnie więc chyba dobry
[ Dodano: 2019-02-27, 16:33 ]
Wężyki przeźroczyste zakładałem na zasilaniu i powrocie pompy tandem, 0 powietrza samo paliwo i widać że się nie cofa.. Więc zostaje elektryka chyba.. Też nie ma zależności czy pełny zbiornik czy rezerwa.. Czujnik temp silnika różnice z licznikiem 2-3stopnie więc chyba dobry
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga