Witam wszystkich. w piątek jechałem sobie autkiem. Nagle lekko szarpnęło i przeszedł w stan awaryjny. Kontrolka świec zaczęła mrugać. dojechałem do domu, podpiąłem komputer i wyszły 2 błędy:
Friday,02,February,2018,18:39:57:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
VIN: WAUZZZ4G7CN110704 License Plate: BN12FMO
Mileage: 166660 Repair Order:
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CGL.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 LA HW: 03L 906 018 JL
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H24 9977
Software Coding: 12194012242401080000
Work Shop Code: WSC 56827 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LA 003011 (AU57)
VCID: 74E1AA8BDF39FDBE8F5-8021
1 Fault Found:
4087 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 00 [167] - No Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 166577 km
Date: 2018.02.02
Time: 18:38:30
Readiness: 0 0 0 0 1
Friday,02,February,2018,18:37:10:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
VIN: WAUZZZ4G7CN110704 License Plate: BN12FMO
Mileage: 166600 Repair Order:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CGL.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 LA HW: 03L 906 018 JL
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H24 9977
Software Coding: 12194012242401080000
Work Shop Code: WSC 56827 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LA 003011 (AU57)
VCID: 74E1AA8BDF39FDBE8F5-8021
1 Fault Found:
4124 - Sensor Reference Voltage B
P0651 00 [032] - Open Circuit
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 166573 km
Date: 2018.02.02
Time: 18:25:34
Auto normalnie pali. Rano jak zimny to przejadę ok 10km zanim przejdzie w stan awaryjny i zaczyna mrugać kontrolka.
Według Vag to czujnik polożenia wału. Poszperałem na różnych forach ( nie koniecznie audi) i objawy wskazują na czujnik ale warto spytać.
Czy ktoś coś może takiego miał albo coś wie. W srodę umówiony jestem do audi na diagnostykę ale może uda się bez zbędnych wydatków.
[CGLC 2.0 TDI 177KM] Błąd P0651 i P0322
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
[CGLC 2.0 TDI 177KM] Błąd P0651 i P0322
VODKA- connecting people
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 mar 2016, 12:52
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Tak. Pod maską silnika na podszybiu jest skrzyneczka z bezpiecznikami i przekaźnikami. Po jej otworzeniu okazało się, że wszystkie bezpieczniki i przekaźniki są pokryte zielonym nalotem. Wszytko umyłem wyczyściłem i problemy się skończyły. Ta puszka powinna być teoretycznie hermetyczna. Wody w niej nie było tylko wilgoć. Przejechałem autem 300 km i wszystko jest ok. A przez 3 dni wcześniej auto cały czas pracowało w trybie serwisowym.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
Witam,
Pojechałem do serwisu audi. Wzięli na diagnostykę i wyszło im że egr. Ale nie zawór tylko elektronika była mokra.
Na moje szczęście wymienili mi za darmo w ramach rekompensaty za aferę spalinową.
Po uaktualnieniu oprogramowania w ramach akcji przywoławczej, miałem 2 lata gwarancji na wszystkie komponenty związane z układem wydechowym i dolotowym.
Pozdrawiam
Pojechałem do serwisu audi. Wzięli na diagnostykę i wyszło im że egr. Ale nie zawór tylko elektronika była mokra.
Na moje szczęście wymienili mi za darmo w ramach rekompensaty za aferę spalinową.
Po uaktualnieniu oprogramowania w ramach akcji przywoławczej, miałem 2 lata gwarancji na wszystkie komponenty związane z układem wydechowym i dolotowym.
Pozdrawiam
VODKA- connecting people