Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Znikome ślady oleju w zbiorniczku wyrównaw

Silniki wysokoprężne
vipswiata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 25 mar 2016, 18:26
Lokalizacja: łódź

[ BRE 2.0 140 KM] Znikome ślady oleju w zbiorniczku wyrównaw

Post autor: vipswiata » 16 lut 2019, 14:28

Witam,około rok temu w zbiorniczku wyrównawczym pojawił mi sie olej ,mechanik sprawdził i okazało się że to chłodniczka oleju i wymienił ją ale nie wyczyścił instalacji , ja chyba ze 3 razy płukałem ale zawsze coś tam wychodziło,ale było widać że jest ok.Tydzień temu jechałem i zauważyłem że samochód nie ma mocy ja w pedał gazu a tu taki zamulony jabky turbo nie było,żadna kontrolka się nie pojawiła check czy coś w tym stylu,podjechałem na parking zgasiłem samochód i po około 15 min znowu odpaliłem i wszystko było oki.Zajechałem do domu i znowu pojawił się u góry olej w zbiorniczku wyrównawczym sprawdziłem testerem i płyn nie zabarwił się.Co może się dziać?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2019, 15:54 przez vipswiata, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 16 lut 2019, 15:03

vipswiata pisze:.Co może się dziać?
milion rzeczy ale jeśli po zgaszeniu/odpaleniu było już ok to ja obstawiam albo kończącą swój żywot turbosprężarką albo conajmniej jej czyszczenie
fakt że to wróżenie z fusów ale oparte na 5 latach posiadania 2.0 tdi <lol>


ps . chyba nie ma a6 z 2.0 TDI i tylnym napędem <lol>

vipswiata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 25 mar 2016, 18:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: vipswiata » 16 lut 2019, 15:14

no ok tylko czemu znowu pojawił się olej w zbiorniczku wyrównawczym w tym samym momencie co brak mocy.Dodam jeszcze że w ciągu 2 lat dwa razy wymieniałem intercooler,raz rozwaliło go zupełnie a teraz 6 miesięcy temu przypadkowo mechanik zobaczył olej na podłodze i też wymienił.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 17 lut 2019, 11:51

może zbieg okoliczności .
Zaglądasz do tego zbiorniczka codziennie ??
Może już tam był a teraz zajrzałeś
Te objawy z intercoolerem MOIM ZDANIEM mogą właśnie wskazywać na uszkodzenie turbiny która przeładowuje i ogólnie puszcze już olej do dolotu

vipswiata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 25 mar 2016, 18:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: vipswiata » 17 lut 2019, 15:30

A czy jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie turbiny,może przez komputer lub coś innego?Chodzi o to że w najbliższym czasie muszę przejechać około 2000 tys km a nie chciałbym niespodzianki

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 17 lut 2019, 16:27

teoretycznie po logach powinno ci wyjść jej przeładowywanie lub niedoładowanie ale jeśli to początki to nie zawsze wyjdzie
Jeździsz dużo po mieście czy raczej trasy ??

vipswiata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 25 mar 2016, 18:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: vipswiata » 17 lut 2019, 17:01

Codziennie 8 km do pracy i 8 km z pracy plus 3 razy w roku trasa anglia do pl i z powrotem czyli razem około 15 tys rocznie.Filtry i olej wymieniane co roku dobrej marki filtry mann i olej Liqui Moly ostatnio tylko kupiłem filtry filtron pl .

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 17 lut 2019, 18:02

Log dynamiczny na grupie 011.
Przed logowaniem przegon go trochę.
Wartość rzeczywiste powinny się pokrywać z zadanymi.
Loguj na 4 biegu.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 17 lut 2019, 19:33

vipswiata pisze:Codziennie 8 km do pracy i 8 km z pracy .
czyli jw
no chyba że inni mają lepsze pomysły

vipswiata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 25 mar 2016, 18:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: vipswiata » 23 lut 2019, 18:19

ok sprawdzę we wtorek na razie dzięki

[ Dodano: 2019-02-23, 18:19 ]
Witam zrobiłem dzisiaj logi musiałem czekać do soboty aby nie było problemów z rozpędzeniem swobodnym samochodu,robiłem na 4 biegu obroty od 1600 do 4200 dwa logi silnik 90 stopni turbo 1 turbina 2 .Możliwe że znowu chłodniczka oleju rozwalona ,czy można to sprawdzić vcds,i bardzo proszę o sprawdzenie logów turbiny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga