Szarpanie przy przyspieszaniu,nierówne wolne obroty 2.8 alg
Szarpanie przy przyspieszaniu,nierówne wolne obroty 2.8 alg
Witam. Jestem Posiadaczem audi a6 c5 2.8 v6 193km kod ALG z instalacja lpg. Od ostatniego miesiąca mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym oraz z szarpaniem silnika podczas dodawania gazu przy obrotach od 1200 -2200 , powyżej silnik pracuje bez zastrzeżeń. Ostatnio wymienione zostały świece , przewody zapłonowe, została wyczyszczona odma wraz z ezektorem. Na komputerze wyszedł błąd czujnika g70 -przepływomierza lecz po odpięciu wtyczki problem nie ustaje. Co może powodować te objawy ? Dodam ze objawy są mocno wyczuwalne na lpg lecz na benzynie również występują i są odczuwalne
![Obrazek]()
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 24 gru 2017, 02:09
- Imię: krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dobre
Cześć , Kolego mam to samo , lecz po wyczyszczeniu przepływki odrobinę była poprawa na jakies 2 tyg. Ale zaś powróciło, a mam trzy przepływki na podmianę i na każdej jest podobnie.
Ale trzeba zadbać o wymianę podciśnień na nowe 3,2mm mi jeszcze zostało to do zrobienia. I porządna regulacja LPG. A jak to nie pomorze to Augumentin
.
Gdzieś na forum było opisane co i jak i nawet na forum a4 tez coś jest warto poczytać.
Ale trzeba zadbać o wymianę podciśnień na nowe 3,2mm mi jeszcze zostało to do zrobienia. I porządna regulacja LPG. A jak to nie pomorze to Augumentin

Gdzieś na forum było opisane co i jak i nawet na forum a4 tez coś jest warto poczytać.
Dzięki kolego za info bo nie myślałem nawet żeby zajrzeć do podciśnień, Myślałem jeszcze nad czyszczeniem przepustnicy z adaptacją i sprawdzeniem rezystancji cewki zapłonowej ale nie mogłem znaleźć konkretnych prawidłowych parametrów dla tych cewek...krisstofer4 pisze:Cześć , Kolego mam to samo , lecz po wyczyszczeniu przepływki odrobinę była poprawa na jakies 2 tyg. Ale zaś powróciło, a mam trzy przepływki na podmianę i na każdej jest podobnie.
Ale trzeba zadbać o wymianę podciśnień na nowe 3,2mm mi jeszcze zostało to do zrobienia. I porządna regulacja LPG. A jak to nie pomorze to Augumentin.
Gdzieś na forum było opisane co i jak i nawet na forum a4 tez coś jest warto poczytać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 24 gru 2017, 02:09
- Imię: krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dobre