Witam,
Dawno mnie nie było na forum

Niestety musiałem założyć drugie konto ponieważ do tamtego nie mogę się dostać. Borykam się od dosyć dawna z pewnym tematem, próbowałem już prawie wszystkiego a mam swoją Audi od jakiś dwóch lat. Problem polega na tym. Jak już ją kupiłem problem był z dosyć dużą turbo dziurą, samochód dostawał przyspieszenia dopiero ok. 3tys. obr prawie na każdym biegu dużo osób mi mówiło że to normalne przy 2,5. Sprawdzałem nastawy pompy, przepływomierz, działanie kierownicy przy turbo gdzie na początku się zacinała teraz jest spokój ale brak czasu i pomysłów temat odszedł na bok. Teraz postanowiłem się trochę za nią zabrać. Mam trochę usterek i nie chce przepłacać dużo rzeczy mogę zrobić sam.
Skrzynia wyje na każdym biegu oprócz luzu. Oznaczenie FRF. Co polecacie?
Zawieszenie przód jakie polecacie?
Problem z przyspieszeniem został z tym że teraz na drugim biegu powera dostaje dopiero przy 3,5tys. obr a czasami w ogóle dopiero jak zapnę 3 to ok 3tys. obr z powrotem czuć moc. Przy redukcji to samo chwila aż się wkręci na obroty i dopiero czuć jak samochód dostaje kompa.
Na kompie zwiększyło się spalanie jak ją kupiłem było na kompie 8-8,2 teraz jest ponad 9 nawet dochodzi średnie do 10.
Chcę w nią trochę zainwestować po przerabiać tym bardziej że w tym roku daje ją całą do pomalowania i stwierdziłem razem z żoną że jak już ją pomaluje to zostawiamy i nie bawimy się w kolejne auto a na dzień dzisiejszy nie stać mnie na A6 C7

więc doinwestowuje tą. Autko ma nalatane 310tys. km. Wiem że poprzedni właściciel robił wałki rozrządu, rozrząd. Ja robiłem elektronikę pompy. Jak macie jakieś pomysły piszcie mam VCDS także mogę sprawdzić co potrzeba .
pzdr