Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Różnice w mocowaniach pompy paliwa wysokie

Silniki wysokoprężne
mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

[ BMK 3.0 224 KM] Różnice w mocowaniach pompy paliwa wysokie

Post autor: mas0n » 28 wrz 2018, 14:50

Czy mogę stosować zamiast 059130147J elementy z inną końcową literką?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 wrz 2018, 15:31

Według ETKI tylko ten numer <uoee> .

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 12 lut 2019, 13:53

Mechanior mówi że ten wspornik baaardzo często się łamie a te wsporniki to 'chodliwy' towar, dlatego bardzo ciężko go znaleźć. Ile w tym prawdy? Czy jest duże zapotrzebowanie na te wsporniki?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 lut 2019, 13:56

Możesz też szukać z literką Q na końcu :). Pojawił się nowszy numer na początku listopada. Takie mocowanie w ASO kosztuje jedynie 1000 zł.

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 12 lut 2019, 14:23

mat1324, kupiłem z GB jedne mocowanie, ale w między czasie mechanik znalazł drugą sztukę, w Polsce dostępną od ręki. Więc teraz przyszła mi ta pierwsza sztuka z GB ale mam na silniku już część sprawną.
I teraz do sedna. Skoro mam jedną sztukę z którą montaż nie śpieszy mi się, zastanawia mnie czy nie zamodelować tego elementu i wykonać ze stali. Jeśli element jest tak awaryjny (a mam przecież używany element) to będzie miało to sens. I przy okazji może więcej ludzi by było zainteresowanych.
Jeśli jednak element uszkadza się co 200 / 400 tys lub przy urwaniu paska to szkoda mojego czasu

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 lut 2019, 14:29

Chyba jednak szkoda czasu :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga