[ BMK 3.0 224 KM] Różnice w mocowaniach pompy paliwa wysokie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
[ BMK 3.0 224 KM] Różnice w mocowaniach pompy paliwa wysokie
Czy mogę stosować zamiast 059130147J elementy z inną końcową literką?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
mat1324, kupiłem z GB jedne mocowanie, ale w między czasie mechanik znalazł drugą sztukę, w Polsce dostępną od ręki. Więc teraz przyszła mi ta pierwsza sztuka z GB ale mam na silniku już część sprawną.
I teraz do sedna. Skoro mam jedną sztukę z którą montaż nie śpieszy mi się, zastanawia mnie czy nie zamodelować tego elementu i wykonać ze stali. Jeśli element jest tak awaryjny (a mam przecież używany element) to będzie miało to sens. I przy okazji może więcej ludzi by było zainteresowanych.
Jeśli jednak element uszkadza się co 200 / 400 tys lub przy urwaniu paska to szkoda mojego czasu
I teraz do sedna. Skoro mam jedną sztukę z którą montaż nie śpieszy mi się, zastanawia mnie czy nie zamodelować tego elementu i wykonać ze stali. Jeśli element jest tak awaryjny (a mam przecież używany element) to będzie miało to sens. I przy okazji może więcej ludzi by było zainteresowanych.
Jeśli jednak element uszkadza się co 200 / 400 tys lub przy urwaniu paska to szkoda mojego czasu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga