Topornie działające wspomaganie kierownicy
Topornie działające wspomaganie kierownicy
Dzień dobry.Od jakiś 3 tygodni jestem posiadaczem Audi A6 C5 kombi 1.9 TDI.Problem leży w tym że kierownica działa ciężko i w lewą i w prawą stronę.Do tego dochodzi brak powrotu kierownicy po skręcie do pozycji 0.Pierwsze co sprawdziłem to poziom płynu-poziom był w porządku tylko był czarny jak noc.Układ wypłukałem teraz jest zalane zielone febi 6162.Jednak po tej operacji żadnych efektów.Pompa nie wyje ciśnienie jest(węże twarde). Niezależnie od obrotów wspomaganie jest identyczne.Po podniesieniu przednich kół jest to samo.I tutaj moje pytanie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.Dodam że maglownica była regenerowana przez poprzedniego właściciela (mam fakturę).Jedyne co zamierzam zrobić to pojadę na geometrie chociaż auta nie ściąga.Zawieszenie sprawdzone dokładnie wszystko w porządku.Dzieki za odpowiedzi i rady.
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
może ktoś chciał skasować luz na maglownicy i dokręcił za mocno śrubę od kasowania luzu?
jak będziesz ją widział spróbuj ją popuścić ale żebyś pamiętał ile w razie czego
jak będziesz ją widział spróbuj ją popuścić ale żebyś pamiętał ile w razie czego
Ostatnio zmieniony 09 lut 2019, 17:49 przez repek92, łącznie zmieniany 1 raz.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
najlepiej z kanału, lub podnosnik, regulujesz krecąc to srubą, wkrecając dociskasz listwe czyli kasujesz luz, jak ktos za mocno ją dokrecił to nie bedzie odbijała, popuść ją o poł oborotu albo o obrót i zobaczysz czy bedzie lepiej, reguluje sie ten luz jak słyszysz stukanie krecąc kierownicą prawo lewo, dokrecasz ją do momentu az przestanie byc odczuwalne (słyszalne) stukanie, robiąc ruchy kierownicą prawo lewo 30 stopni, jak nie bedziesz czuł luzu patrzysz czy kierownica sama wraca np po wyjsciu z zakretu
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga