Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CDUC 3.0 245 KM] Wyjmowanie turbiny (czy trzeba odkręcać po

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

[CDUC 3.0 245 KM] Wyjmowanie turbiny (czy trzeba odkręcać po

Post autor: Łukasz_1 » 05 lut 2019, 14:30

Witam, zamierzam wymienić turbinę w weekend i zastanawiam się czy ktoś z Was mógłby podzielić się doświadczeniem. Po zdjęciach w ETCE widać ze turbo zamocowane jest do podpory i pomiędzy turbiną a podporą jest uszczelka i pomiedzy podporą a silnikiem też jest uszczelka jak będzie najszybciej? ewentualnie najwygodniej? wolałbym podporę zostawić a wyjąć samą turbinę ale jak poręczniej i szybciej będzie odkręcić podporę no to trudno. Po zdjęciu kół za kołami są aluminiowe osłonki pzryłapane kilkoma wkrętami co pdp pomoże odkręcic śruby mocujące kolektory.

[ Dodano: 2019-02-05, 14:30 ]
mat1324 mógłbyś wrzucić instrukcję wymiany turbo w moim aucie? Czytałem Twój post z instrukcjami do wyjmowania twin turbo, pewnie są bardzo podobne ale diabeł tkwi w szczegółach i nie chciałbym się męczyć nad jakąś śróbką pół dnia😁

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 lut 2019, 18:30

Tutaj masz podstawową instrukcję wymiany. Gdyby było trzeba coś więcej, to pisz :).

https://www.dropbox.com/s/vx67lr56ezfc2 ... 20A6C7.rar

Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

Post autor: Łukasz_1 » 05 lut 2019, 19:35

mat1324 super robota, wrzuć jeszcze proszę demontaż podszybia

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 lut 2019, 20:14

Chodzi Ci o osłonę podszybia, czy o ścianę grodziową? Osłonę podszybia wysuwasz w kierunku przodu po zdjęciu uszczelki na grodzi.

Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

Post autor: Łukasz_1 » 05 lut 2019, 20:51

Chodzi mi o jak najlepszy dostęp do turbiny od strony kabiny. Ciasno tam i jeśli w jakiś szybki i łatwy sposób można by poprawić dostęp to będę wdzięczny za rady. Osłona podszybia się tylko wysuwa? To juz do tego sam dojde. Orientujesz się czy szpilki mocujące turbine bardzo ciężko odkręcić czy często się urywają? sory za natłok pytań ale chce się przygotować zanim zacznę rozkręcać :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 lut 2019, 22:30

Po stronie zimnej nie będzie problemu, ale po stronie gorącej może nie być za wesoło <uoee> .

Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

Post autor: Łukasz_1 » 05 lut 2019, 22:41

Jakieś sugestie przy odkrecaniu? Rozgrzać turbine? Użyć opalarki I nagrzać szpilki? Potraktować je młotkiem? Czy wd40 I jazda?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 lut 2019, 22:42

WD40 i jazda :).

Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

Post autor: Łukasz_1 » 06 lut 2019, 14:28

A czy orientujesz się czy po wymianie turbiny ze sterowaniem trzeba robić jakieś adaptacje?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 06 lut 2019, 14:31

Jeśli wsadzisz używkę, to nie trzeba, ale jak ruszysz sztangę, to trzeba ją ustawić.

Awatar użytkownika
Łukasz_1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cookstown

Post autor: Łukasz_1 » 06 lut 2019, 16:34

No, mam używkę ponoć z minimalnym przebiegiem z Q7 z 2016r. Niby wszystkie numery się zgadzają. W sobotę zobaczymy jak zaśpiewa&#128513;

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga