Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9TDI AFN] 5 sek zanim ruszy, problem ze skrzynią

Układ napędowy i skrzynie biegów
DANIO_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:27
Lokalizacja: Sobótka

[A6 C5 1.9TDI AFN] 5 sek zanim ruszy, problem ze skrzynią

Post autor: DANIO_ » 11 kwie 2009, 23:13

Mam taki objaw że jak dam D to muszę czekać minimum 5 sekund zanim auto ruszy. Wygląda to tak jakby w skrzyni się kręciło ale dopiero po czasie zatrybia.
2 lata temu robiłem całkowity remont skrzyni. Odrazu tak było że nie ruszał odrazu ale po max 2-3 sek ale im dłużej jeżdze tym dłużej muszę czekać aż zatrybi. Gdy już ruszy to jedzie normalnie. Co to może być??

DANIO_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:27
Lokalizacja: Sobótka

Post autor: DANIO_ » 12 kwie 2009, 22:17

odrazu po remoncie to było dobrze, tylko co jakiś czas się zdarzało i jak pojechałem z reklamacją to jeździliśmy i jeździliśmy i nie zrobiło się tak. z czasem to się nasilało i jest coraz gorzej

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 13 kwie 2009, 08:27

pewnie jakies sterowanie wiec sie nie przejmuj
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

DANIO_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:27
Lokalizacja: Sobótka

Post autor: DANIO_ » 13 kwie 2009, 18:00

Nie wydaje mi się że to sterowanie ponieważ jest coraz gorzej a jakby padło sterowanie to by było cały czas jednakowo źle i by się nie pogorszało

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 13 kwie 2009, 19:00

DANIO_ pisze:Nie wydaje mi się że to sterowanie ponieważ jest coraz gorzej a jakby padło sterowanie to by było cały czas jednakowo źle i by się nie pogorszało
co tu dużo mówić
proponuję na początek sprawdzić błędy na kompie

DANIO_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:27
Lokalizacja: Sobótka

Post autor: DANIO_ » 13 kwie 2009, 20:57

niema błędów. po remoncie skrzyni wszystkie błędy zostały wykasowane i nic niepokazuje na kompie

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 15 kwie 2009, 13:10

stary co ty masz za model ze masz automata w afnie ??

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 15 kwie 2009, 20:56

a co w tym dziwnego?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 kwie 2009, 20:57

alukard pisze:stary co ty masz za model ze masz automata w afnie ??
A kto powiedział że w AFN nie były montowane automaty?

Jaki to rocznik i jaka skrzynia?
Może przy remoncie zalewając nowy olej nie zalali odpowiedniej ilości (za niski poziom) i pompa wytwarza ciśnienie ale z opóźnieniem. Olej nalewa sie z pewną procedurą więc jak się jej nie trzymali to może być za niski stan.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 16 kwie 2009, 09:43

to czy ja czegos nie wiem ??
oswiecie mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 16 kwie 2009, 11:25


Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 16 kwie 2009, 16:34

no to wam powiem ze mnie wmurowalo :)

1.9 nie chce jezdzic w manualu a w automacie to bedzie porazka :shock:

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 16 kwie 2009, 18:56

alukard pisze:1.9 nie chce jezdzic w manualu a w automacie to bedzie porazka :shock:
jak Ty musisz miec miliard koni zeby auto szło to ok.

Kazdy tak narzeka na ten 1,9 jakby to byl jakis koszmar.

Jakby byl taki zamulony to by nie byl najczesciej kupowanym autem. 1,9 w A6 szału nie robi to fakt, ale nie mow ze nie chce isc bo ludzi w blad wprwadzasz. Idzie tak samo jak kazde inne auto do poruszania sie :] a skoro to taki mul to czemu go masz ?

Awatar użytkownika
paw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol

Post autor: paw1972 » 16 kwie 2009, 19:29

Jest ich tyle bo są nie drogie i proste w serwisowaniu i duzo tańsze w w/w od 2.5 TDI. Są bardzo ekonomiczne. Co do osiągów to jeśli mowa o modelach 130 KM są wystarczające do jazdy nawet dla A6. Osiągnięcie 100 km/h w około 11 sekund czy 200 km/h max to duży + (po delikatnym chipie na około 165 KM i 330 Nm lecą 220-230 (licznikowe) i przyspieszenie do 100 km/h poniże 10 s. Ale ten klekot czy warkot, szczególnie przy opadających obrotach po zdjęciu gazu to brak kultury. Niebo a ziemia w porównaniu do V6 TDI.
2.5 TDI AYM 2002

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 16 kwie 2009, 20:31

Bolszakoof pisze:
alukard pisze:1.9 nie chce jezdzic w manualu a w automacie to bedzie porazka :shock:
jak Ty musisz miec miliard koni zeby auto szło to ok.

Kazdy tak narzeka na ten 1,9 jakby to byl jakis koszmar.

Jakby byl taki zamulony to by nie byl najczesciej kupowanym autem. 1,9 w A6 szału nie robi to fakt, ale nie mow ze nie chce isc bo ludzi w blad wprwadzasz. Idzie tak samo jak kazde inne auto do poruszania sie :] a skoro to taki mul to czemu go masz ?
tak jak piszesz jest to auto do przemieszczania sie
po zalozeniu kapci 225/45/17 to aut sie toczy a nie jedzie,
13 sekund do setki na kapciach 195 to bardzo slabo ile po zalozeniu 225 nie wiem nie mierzylem ale naewno kolo 2 sekund spadnie czyli cos kolo 15 s bedzie napewno.....
powyzej 100km/h to auto praktycznie wogole nei przyspiesza
trzeba sie troche nameczyc zeby rozpedzic go do 180km/h

kupilem dlatego bo musze miec tanie w eksploatacji i ktore malo pali
cos za cos inaczej napewno bym nie mial.

ale na dniach Witek wezmie go pod swoje skrzydla <ok>
i jakos to zacznie jezdzic :mrgreen:

ogolnie 110ps i 235Nm na bude a6 to bardzo malo
tak jak koleka powyzej napisal jak miec afn to tylko po chipie
jak cos z PD 130ps takze po czipie

ogolnie to auto jakos jezdzi jak ma 150ps i 300Nm jesli chodzi o diesla
jezeli benzynka to min 2.4

pozdro <piwo>
i napewno nikt sie ze mna nie bedzie o to sprzeczal <rotfl2>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga