Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] szarpie powyżej 2700 obrotów

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2019, 21:08

W blokach pomiarowych u góry okna.

Obrazek

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 08 sty 2019, 13:36

By móc zdiagnozować to musisz mieć podgląd na stan ciśnienia na listwę a także, przepływ powietrza.
Oczywiście może sie okazać ze jest problem z wtryskami bo nie wyrabiają ale to w korektach długoterminowych będziesz juz coś widzieć.
Bloki kóre bym logował to:
01,
10,
13,
14
oczywiście nie wszystkie na raz.

KamilA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2018, 11:55
Lokalizacja: Pępowo

Post autor: KamilA6C6 » 09 sty 2019, 14:43

Ja przy swojej A6 z silnikiem 2.7tdi 180km (manualna skrzynia) miałem podobnie lecz szarpania zaczynały się od 1800 obrotów, tym samochodem się po prostu jechać nie dało. Na odczycie z VAG był błąd o czujniku położenia wału korbowego. Wymieniłem ten czujnik lecz szarpania nadal były. Jak się okazało z docisku sprzęgła, urwała się taka blaszka która wlatywała na ten oto czujnik, a że on jest z magnesu to przyciągało tą blaszke. Po wyrzuceniu tego, auto przestalo szarpać

Legenda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2018, 22:25
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: Legenda » 17 sty 2019, 23:21


konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 18 sty 2019, 19:23

Ciśnienie doładowania spada.
Odepnij przeplywka i tak pojezdzij

xavier1996
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 lis 2018, 21:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: xavier1996 » 28 sty 2019, 16:05

Miałem podobny problem, powyżej 2800-3000 szarpało, odcinało, zero mocy. Padł regulator ciśnienia paliwa, przy wiekszym obciażeniu nie było wystarczająco ciśnienia i tak samo miałem szarpania, brak mocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja