[ BMK 3.0 224 KM] Nietypowy problem z rozrusznikiem lub akum
Rozrusznik
U mnie tak było .po wyjęciu rozrusznika okazało sie że zębatka jest pęknieta .po wymianie spokój
Typowy objaw lejących wtrysków. Kupno sprawnych używek prawie niemożliwe, zamienników brak, regeneracja 2 lata temu nie była możliwa wbrew temu co niektórzy bredzilikonradkry77 pisze:U mnie zaobserwowałem że ok 5-15 min po zgaszeniu silnika ponownie odpalam a tam aż wskazówki na zegarach opadają, zaniki napięcie.
Gdy odpalam rano lub po godzinie, nie ma problemu. Kręci jak malina.
I masz ci zagwozdke. ?

Ja bym na Twoim miejscu sprzedał i pozbył się problemu zwłaszcza, że w tym silniku może się jeszcze wiele popsuć

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź