Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 TDI] Ciężko pali po regeneracji pompy wtryskowej

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Mario26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 wrz 2008, 23:12
Lokalizacja: Słupca

[A6 C5 2.5 TDI] Ciężko pali po regeneracji pompy wtryskowej

Post autor: Mario26 » 10 kwie 2009, 22:20

Witam, w moim A6 dosłownie 2 dni temu odebrałem pompe od regeneracji (dieseltechnika to robiła), mechanik zamontował, elektromechanik zapłon ustawił podobno OK.
Mianowicie cieżko odpala, ciepły czy zimny.
Nawet kiedy zgasze i po sekundzie próbuje odpalić też długo kreci.
Mechanicy stwierdzili że kończy sie akumulator i ma zbyt mało mocy aby rozkręcić ten motor i dlatego muszę pokręcić troche.
Czy to faktycznie tak może być?
Dodam że zimą ciężko odpalała na tym akumulatorze, musiałem dobrze podładować.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009, 23:38 przez Mario26, łącznie zmieniany 1 raz.

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 10 kwie 2009, 22:33

no to możliwe że akumulator przy wymianie kup 6 świec Polecam NGK tanie i dobre ;-)
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

meszrum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2009, 10:55
Lokalizacja: Łódź

Re: A6 C5 2.5 TDI Ciężko pali po regeneracji pompy wtryskowe

Post autor: meszrum » 10 kwie 2009, 22:42

Mario26 pisze:Witam, w moim A6 dosłownie 2 dni temu odebrałem pompe od regeneracji (dieseltechnika to robiła), mechanik zamontował, elektromechanik zapłon ustawił podobno OK.
Mianowicie cieżko odpala, ciepły czy zimny.
Nawet kiedy zgasze i po sekundzie próbuje odpalić też długo kreci.
Mechanicy stwierdzili że kończy sie akumulator i ma zbyt mało mocy aby rozkręcić ten motor i dlatego muszę pokręcić troche.
Czy to faktycznie tak może być?
Dodam że zimą ciężko odpalała na tym akumulatorze, musiałem dobrze podładować.

nie, to niemożliwe. mechanicy bezczelnie sprzedają Ci kit.
nawet rozładowany akumulator, jeżeli tylko zakręci rozrusznikiem, powinien przy 2gim obrocie uruchomić 2.5TDI.

problem może leżeć w pompie VP44 bądź w fatalnie źle ustawionym kącie wtrysku.
zacznij od diagnostyki: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 .

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 10 kwie 2009, 22:45

ja miałem rozładowany akumulator i jakoś za drugim kręceniem nie odpalał .
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

meszrum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2009, 10:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: meszrum » 10 kwie 2009, 22:49

Artur27 pisze:ja miałem rozładowany akumulator i jakoś za drugim kręceniem nie odpalał .
z tego co masz napisane w profilu wynika, iż posiadasz R4.
V6 zachowuje się inaczej.

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 10 kwie 2009, 22:51

Z tego co wynika z profilu wynika ze mam 1.9 TDI ale posiadałem 2.5 TDI 180 koni .
i miałem z tym silnikiem dużo przeżyte pompa akumulator i takie tam duperele niech nasz kolega zapyta się tego mechanika jaki ustawił mu kąt zapłonu .

Popatrz podpis :arrow: :arrow:
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Mario26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 wrz 2008, 23:12
Lokalizacja: Słupca

Post autor: Mario26 » 11 kwie 2009, 18:09

Witam
To jednak akumulator.
Wymontowałem swój, zamontowałem inny sprawdzony i pali jak marzenie.
Dzieki i Pozdrawiam

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 11 kwie 2009, 23:31

Temat do zamknięcia .
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja