Witam,
Od roku walcze z woda pod nogami pasazera. W tej chwili jestem juz prawie pewien, ze woda przecieka gdzies spod obudowy filtra kabinowego, czy wystarczy wymienic ta czesc:
https://www.google.pl/search?q=4b181944 ... 6CBW7p-S1M:
Czy mam szukac dalej, w naszym aucie jest taka jakby pianka pod ta obudowa, ktora wyglada na sparciala, na zalaczonym linku natomiast takiej gabki nie widze.
Wszystkie posty, jakie znalazlem dotyczyly zatkanych kanalikow pod akumulatorem, czy tez odplyw od klimy, tam problemu nie ma w moim przypadku.
Czy ktos spotkal sie z podobna sytuacja?
Pozdrawiam
Przeciek z podszybia za schowkiem
Przeciek z podszybia za schowkiem
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Oprócz tej pianki powinna tam też być uszczelka i to ona tak na prawde trzyma wodę z daleka od wnętrza auta. Rozbierz wszystko i sprawdź jej stan jesli nie będzie całkiem sparciała to możesz próbować ją posmarowac reinsozil-em przed założeniem z powrotem powinno uszczelnić wszystkie mikroszparki. Tą gąbkę można ponoć dostac w arkuszach do samodzielnego wycięcia w serwisach z klimatyzacja ablo możesz spróbować poszukać coś takiego jak "taśma rozprężna uszczelniająca" tylko szukaj takiej odpornej na opady atmosferyczne a nie tej do wnętrz.
Czy ta uszczelka, to nie jest czasem ta, ktora widac na obudowie filtra w zalaczniku powyzej (takie połokrągłe coś) do okoła krawędzi obudowy?teiwaz pisze:Oprócz tej pianki powinna tam też być uszczelka i to ona tak na prawde trzyma wodę z daleka od wnętrza auta.
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
- Super_Mechanik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 cze 2018, 16:16
- Lokalizacja: Pomorze
Miałem ten sam problem, piankowa uszczelka była już zgnita. Osobiście uważam, że nie warto kupować nowej podstawy filtra, ja problem rozwiązałem raz na zawsze stosując silikon w miejsce uszczelki. W pierwszej kolejności trzeba bardzo dokładnie oczyścić rowek w którym była piankowa uszczelka, odtłuścić to miejsce. Następnie wprowadziłem silikon do tego rowka w ten sposób, że wystawał około 5mm nad powierzchnię rowka. Trzeba pamiętać, żeby zachować mojej więcej równa wysokość przez cały obwód uszczelki. Następnie proponuję aby zostawić podstawę filtra aby trochę przeschnął silikon,jednak nie musi być całkowicie wyschnięty, Ponieważ w pół mokry lepiej się dopasuje do kształtu karoserii. Ten sposób zastosowałem w czerwcu bieżącego roku i do tej pory absolutnie żadnego problemu z wodą w kabinie. Myślę, że to najbardziej sensowne rozwiązanie, bo stosując piankowa uszczelke po kilku latach problem wróci. W moim przypadku nie sprawdzały się pomysły typu odpływ klimatyzacji zapchany, lub też kanały podszybia, jeśli jednak będziesz miał jakiś problem z tym tematem to myślę, że w tym temacie już wszystko sprawdziłem i będe w stanie jakoś pomóc :D
"Małe rzeczy czynią perfekcję, lecz perfekcja nie jest rzeczą małą..." Henry Royce
Dziekuje, za odpowiedz, wiec tak...probowalem zdemontowac ta obudowe, ale z jakiegos powodu nie da sie jej wyciagnac, czy to oznacza, ze musze demontowac cale podszybie?, jesli tak, od czego zaczac?Super_Mechanik pisze: jeśli jednak będziesz miał jakiś problem z tym tematem to myślę, że w tym temacie już wszystko sprawdziłem i będe w stanie jakoś pomóc :D
Pozdrawiam
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga