Witam,
Tak wiec, jak ten silnik znosi LPG? Ostatni temat z tym silnikiem w LPG znalzlem z 2012roku i wtedy byly mieszane opinie. Jak to teraz wyglada? W planach jest rowniez chip-tuning na 290km.
Jakie zaklady LPG sa polecane w okolicach Katowic?
Autko to Audi A6 Avant 2.7BITurbo Quattro 250km, 2003rok.
Pozdrawiam
[BES 2.7 250 KM] Jak 2.7T znosi instalacje gazowa?
[BES 2.7 250 KM] Jak 2.7T znosi instalacje gazowa?
Ostatnio zmieniony 01 sty 2019, 22:48 przez pamel, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
Jesteś pewny ze masz silnik ARE? 2003 rok to raczej BES powinien być. Tak czy siak gaz znosi bardzo dobrze. Ja mam od 4 lat i zero problemów z gazem. Warunek to bardzo dobre graty i jeszcze ważniejsze to kumaty gazownik. W okolicach a nawet w samych Katowicach masz np Silesia Cars. Na lpg-forum bardzo chwalony i polecany.
Wlasciwie to nie jestem pewien, ale tylko taki byl do wyboru z menu tematu na forum.elwarka1 pisze:Jesteś pewny ze masz silnik ARE? 2003 rok to raczej BES powinien być. Tak czy siak gaz znosi bardzo dobrze. Ja mam od 4 lat i zero problemów z gazem. Warunek to bardzo dobre graty i jeszcze ważniejsze to kumaty gazownik. W okolicach a nawet w samych Katowicach masz np Silesia Cars. Na lpg-forum bardzo chwalony i polecany.
Dziekuje za odpowiedz, oczywiscie czekam na dalsze opinie na ten temat.
Pozdrawiam
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Generalnie nie ma czegoś takiego jak silnik nie nadający się do gazu.
Są słabiej odporne (np. niektóre silniki Forda w których zawory są bardziej wrażliwe). Są takie które wymagają większej dbałosci o silnik (np. częstsza kontrola luzu zaworowego). VW raczej ogólnie na te przypadłości nie cierpią.
Jw., ważne żeby nie oszczędzać na instalacji i mieć ogarniętego gazmana. Na prawdę ogarniętego. Oszczędza się po założeniu, nie w trakcie, to złota zasada.
Silesia są bardzo ogarnięci i dokładni. Zdejmują kolektor, robią krótkie wężyki, głównie pojedyncze wtryski, strojenie w trasie, generalnie: "będzie Pan zadowolony".
Są słabiej odporne (np. niektóre silniki Forda w których zawory są bardziej wrażliwe). Są takie które wymagają większej dbałosci o silnik (np. częstsza kontrola luzu zaworowego). VW raczej ogólnie na te przypadłości nie cierpią.
Jw., ważne żeby nie oszczędzać na instalacji i mieć ogarniętego gazmana. Na prawdę ogarniętego. Oszczędza się po założeniu, nie w trakcie, to złota zasada.
Silesia są bardzo ogarnięci i dokładni. Zdejmują kolektor, robią krótkie wężyki, głównie pojedyncze wtryski, strojenie w trasie, generalnie: "będzie Pan zadowolony".