[ARE 2.7 250 KM] Drgania na wolnych obrotach
-
bartex1809
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
bartex1809
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
bartex1809
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
Sondy nowe, przepływomierz sprawdzony, szczelność również. Zrobię logi jeszcze jutro pewnie, ale dopiero po świętach coś będziemy dalej grzebać.
[ Dodano: 2019-01-23, 17:03 ]
No i tak, rozwiązania nie ma. Odwiedziłem oprócz tego kolejnych dwóch znawców od Audi na Podkarpaciu, nazw nie będę wymieniał, bo nie będę robił reklamy. Każdy sprawdzał praktycznie to samo, kompresja igła (każdy tak twierdzi), i opinia każdego "jeździć, będziesz widział co dalej", zrobione zostało już dużo, wypadanie zapłonu jest aktualnie na benzynie do 10 wypadnięć na głowicy drugiej, na lpg do 5 wypadnięć na głowicy drugiej. I chyba się poddaję, bo pomysłów brak.
[ Dodano: 2019-01-23, 17:03 ]
No i tak, rozwiązania nie ma. Odwiedziłem oprócz tego kolejnych dwóch znawców od Audi na Podkarpaciu, nazw nie będę wymieniał, bo nie będę robił reklamy. Każdy sprawdzał praktycznie to samo, kompresja igła (każdy tak twierdzi), i opinia każdego "jeździć, będziesz widział co dalej", zrobione zostało już dużo, wypadanie zapłonu jest aktualnie na benzynie do 10 wypadnięć na głowicy drugiej, na lpg do 5 wypadnięć na głowicy drugiej. I chyba się poddaję, bo pomysłów brak.
Bartosz
-
bartex1809
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
nie miałem auta bardzo długo, postaram się zrobić logi jak najszybciej
[ Dodano: 2019-01-25, 23:41 ]
033 zaczynając od benzyny:
https://bit.ly/2sMFiII
115 i 118 benzyna:
https://bit.ly/2S9wZFd
90 i 93 benzyna:
https://bit.ly/2MCu9na
033 i 002 benzyna:
https://bit.ly/2MvN8zq
020 i 003 benzyna:
https://bit.ly/2FZTF4d
002 i 033 lpg:
https://bit.ly/2WmmZrE
chyba wszystkie
mapa dalej seria
[ Dodano: 2019-01-25, 23:41 ]
033 zaczynając od benzyny:
https://bit.ly/2sMFiII
115 i 118 benzyna:
https://bit.ly/2S9wZFd
90 i 93 benzyna:
https://bit.ly/2MCu9na
033 i 002 benzyna:
https://bit.ly/2MvN8zq
020 i 003 benzyna:
https://bit.ly/2FZTF4d
002 i 033 lpg:
https://bit.ly/2WmmZrE
chyba wszystkie
Bartosz
-
zwonko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Jak dla mnie to masz MAF do wymiany... nawet bardzo możliwe że nieorginalny siedzi... albo coś jest z tą mapą, doładowanie jest bliskie serie, może deczko wyższe... ale przepływ... za wysoki. Ja się moge mylić, zwłaszcza, że tuner i dwóch speców to oglądało...
Odezwij się do Łukasz13 (napisz PW), to spec od takich spraw, zwłaszcza w tych silnikach. I pomaga.
Odezwij się do Łukasz13 (napisz PW), to spec od takich spraw, zwłaszcza w tych silnikach. I pomaga.
-
bartex1809
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
Zwonko miałeś rację, mapa dalej była przerobiona, Łukasz13 dał mi oryginalną. Na razie bez zmian, wypadanie dalej takie samo, MAF mam oryginalny Hitachi (czy coś takiego), ale jutro będę miał drugi żeby obczaić czy to coś da, w między czasie wyprułem cały system SAI i założyłem oil catch tank.
Bartosz








