MMI 3G i 3GP HDD (6.22.4 .2016) AUDI MMI3G HDD 6.24.2 2017
Wierzcie mi że tak robiłem! Aktywatory mam od chomika rentna. Próbowałem przez Xcode i też nic. Może mam jakieś złe ustawienia w zielonym MMI. Gdzieś nie pamietam gdzie wyczytałem że muszę ukryć VIN. Jak wy robiliście? A czy do mapy 6.27.2 może być aktywator starszy np 6.24?
[ Dodano: 2018-12-13, 19:18 ]
A czy przed aktywacją muszę odinstalować poprzedni aktywator?
[ Dodano: 2018-12-13, 19:18 ]
A czy przed aktywacją muszę odinstalować poprzedni aktywator?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nie chodzi w ogóle o koszty, ale nie będę truł okolicy przez 3h trzymając auto zapalone. Na aktualizację podczas jazdy to bym nie wpadł, myślałem, że nie wolno auta używać w tym czasie
A tak naprawdę to moja głupota, przy temp. 0 stopni powinienem podłączyć prostownik i tyle. ale miałem nowe aku od 4 m-cy więc myślałem, że da radę. Prawie dał...
Napięcie na nim spadło do niecałych 4V. Teraz próbuję go reanimować ładując 20h niskim prądem. Zobaczymy co z tego będzie, ale czuję, że będzie to jeden z krótszych żywotów, otrę się o rekord.

A tak naprawdę to moja głupota, przy temp. 0 stopni powinienem podłączyć prostownik i tyle. ale miałem nowe aku od 4 m-cy więc myślałem, że da radę. Prawie dał...
Napięcie na nim spadło do niecałych 4V. Teraz próbuję go reanimować ładując 20h niskim prądem. Zobaczymy co z tego będzie, ale czuję, że będzie to jeden z krótszych żywotów, otrę się o rekord.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Zdziwiłbyś się. Varta Silver (kupiony gdzie indziej):
https://intercars.pl/produkty/279936-ak ... gI4lPD_BwE
Auto rzadko jest używane, zwykle tylko w weekendy. Może dlatego był już osłabiony i w tej temperaturze padł po tych 3h. Choć sprawdzałem w MMI przed i było 100%.
Faktem też jest, że na początku wszystko migało w aucie, coś pod maską cykało. Może jakieś zwarcie się zrobiło, ciężko powiedzieć. Na razie ładuję, to jutra będę próbował, ale napięcie jest na razie max. 11,5 V, a to za mało.
https://intercars.pl/produkty/279936-ak ... gI4lPD_BwE
Auto rzadko jest używane, zwykle tylko w weekendy. Może dlatego był już osłabiony i w tej temperaturze padł po tych 3h. Choć sprawdzałem w MMI przed i było 100%.
Faktem też jest, że na początku wszystko migało w aucie, coś pod maską cykało. Może jakieś zwarcie się zrobiło, ciężko powiedzieć. Na razie ładuję, to jutra będę próbował, ale napięcie jest na razie max. 11,5 V, a to za mało.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
To że na MMI pokazuje 100% nie znaczy że akumulator jest w pełni naładowany a jedynie jego zdolność do odpalenia auta. W każdym temacie dotyczącym aktualizacji było wałkowane żeby nie robić tego bez dodatkowego zasilania.drifter pisze:Choć sprawdzałem w MMI przed i było 100%.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno