[AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.
[AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.
Witam, od 2 tygodni problem z moją audiczką, kupiłem ją w wakacje, wszystko było okej, lecz po czasie zaczęło się coś dziać. Otóż gdy założmy jadę 4, 60km/h, wcisnę pedał gazu do "dechy" to rozpędza się, lecz jakby coś blokowało, tak jakby coś o coś tarło, nie występuje to gdy powoli wciskam pedał gazu czyli przyspieszam na poł gazie załóżmy, wyłącznie gdy gaz jest do "dechy". Tak samo zresztą na 5, jak i każdym innym biegu, mówię o 4,5 bo nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5. Od 2 tygodni, jeśli ruszę "agresywnie" bądź dynamicznie, tak 2,5-3 tysiaca obortów, bądz na 4 uzyskam wysokie obroty, auto traci moc. Powiedziałym, że prawie całkowicie wciskanie pedału gazu nic nie daje, jest jakby mięki, łapie tylko na samej górze i to troszeczkę, wyłącznie i włączenie auta automatycznie usuwa ten problem do momentu osiągniecią "szybko" wyżej napisanych obrotów. Ktoś może miał taki problem? W czym może tkwić przyczyna? Filtry i pompa paliwa dopiero co wymieniona, więc nie w tym lezy problem. Pozdrawiam serdecznie!
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
odbstawiam że to właśnie jest powódpucek19 pisze: nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5
Zastała się turbina właśnie od ESJ
zacznij od sprawdzenia podciśnień nią sterujących . Elektrozaworek też może szwankować
Jeśli tam wszystko jest ok to na początek spróbuj ją rozruszać kombinerkami . może pomoże
Mógłbyś się bardziej wypowiedzieć? Twoim zdaniem, trubina do rege?mat1324 pisze:Trubina nie wstaje .
Rozumiem, lecz po wyłączeniu auta i walnięciu dechy z 2, idzie przez chwile jak powinno, przyspiesza ładnie.kiler22 pisze:odbstawiam że to właśnie jest powódpucek19 pisze: nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5
Zastała się turbina właśnie od ESJ
zacznij od sprawdzenia podciśnień nią sterujących . Elektrozaworek też może szwankować
Jeśli tam wszystko jest ok to na początek spróbuj ją rozruszać kombinerkami . może pomoże
Witam, podłączyłem dzisiaj autko 1 raz pod vaga, zwyczajnego, w zakładce Engine miałem jeden błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor G70 - Implausible Signal
P0101 - 35 -10.
Edit.
Po skasowaniu błędu, wyłączeniu i włączeniu auta, błąd znikł, lecz nie miałem niestety jak się przejechać i wątpie, że to załatwiło sprawę.
Edit
Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga? Błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side N131
32-10 Resistance too High
P0101 - 35 -10.
Edit.
Po skasowaniu błędu, wyłączeniu i włączeniu auta, błąd znikł, lecz nie miałem niestety jak się przejechać i wątpie, że to załatwiło sprawę.
Edit
Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga? Błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side N131
32-10 Resistance too High
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Pewnie kierownice w turbinie zapchane sadzą albo zawór N75 do wymiany, albo przepływomierz.
Niewiarygodny sygnał z przepływomierza. Oby to było tylko to. Przepływka źle odczytuje "ilośc" ładowanego przez sprężarkę powietrza i sterownik przechodzi w tryb awaryjny. Wtedy rozpędzisz się do 90, 100kph i więcej się nie da, bo silnik nie ma mocy.pucek19 pisze:Witam, podłączyłem dzisiaj autko 1 raz pod vaga, zwyczajnego, w zakładce Engine miałem jeden błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor G70 - Implausible Signal
P0101 - 35 -10.
Zapewne jakieś wtyczki - w A4 B5 były pod fotelem i potrafiły uprzykrzyć życiepucek19 pisze:Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga?
Re: [AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.
Gratuluję jazdy PSJ 4 bieg i 60km/h może dwumasa już dogorywa i przez takie deptanie na 4 czy 5 powoduje opisany przez ciebie hałas. Ciesz się, że nie masz DPF ponieważ szybko zakończyłby swój żywot.pucek19 pisze:Otóż gdy założmy jadę 4, 60km/h, wcisnę pedał gazu do "dechy" to rozpędza się, lecz jakby coś blokowało, tak jakby coś o coś tarło, nie występuje to gdy powoli wciskam pedał gazu czyli przyspieszam na poł gazie załóżmy, wyłącznie gdy gaz jest do "dechy". Tak samo zresztą na 5, jak i każdym innym biegu, mówię o 4,5 bo nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5. Od 2 tygodni, jeśli ruszę "agresywnie" bądź dynamicznie, tak 2,5-3 tysiaca obortów, bądz na 4 uzyskam wysokie obroty, auto traci moc. Powiedziałym, że prawie całkowicie wciskanie pedału gazu nic nie daje, jest jakby mięki, łapie tylko na samej górze i to troszeczkę, wyłącznie i włączenie auta automatycznie usuwa ten problem do momentu osiągniecią "szybko" wyżej napisanych obrotów.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
Re: [AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.
Podaję na przykładu, co nie zmienia faktu, że nie jestem kierowca który jeździ od świateł do swiateł i se gazuje na luzie. Podobno moja audi nie posiada takowego 2masu, choć sam nawet nie wiem, jak to stwierdzić. Raczej wina tego leży po czymś innym, ponieważ nie jest to hałas, szczerze mówiąc, nie wiem jak to opisać, ktoś musiałby wejść, przejechać się i by zrozumiał. Jest to uczucie, jakby ten gaz do "dechy" miał taką moc, że az zrywa asfalt, a to przecież tylko 1,9.juniorexx pisze: Gratuluję jazdy PSJ 4 bieg i 60km/h .
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
uwielbiam ludzi którzy twierdzą że "nie są rajdowcami " i wloką się na lewym pasie tak długo dopóki się nie skończy albo nie będzie musiał skręcić w prawo
Ale to nie temat o stylu jazdy
Naprawa samochodu przez kasowanie błędów rzadko kiedy się udaje .
trzeba by popatrzeć w blokach pomiarowych co i jak pokazuje przepływka . A najprościej ja poprostu zmienić - używana do tego modelu nie powinna kosztować majątku
albo kostki pod siedzeniem albo wtyczka w samej poduszce pasażera (o ile jeszcze tam jest )
Ale to nie temat o stylu jazdy
Naprawa samochodu przez kasowanie błędów rzadko kiedy się udaje .
trzeba by popatrzeć w blokach pomiarowych co i jak pokazuje przepływka . A najprościej ja poprostu zmienić - używana do tego modelu nie powinna kosztować majątku
przerwa w obwodzie poduszki pasażeraPrzy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga? Błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side N131
32-10 Resistance too High
albo kostki pod siedzeniem albo wtyczka w samej poduszce pasażera (o ile jeszcze tam jest )
- Krzysiek 84
- Moderator
- Posty: 66
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 18:26
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olecko - Suwałki
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga