Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.

Silniki wysokoprężne
pucek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 cze 2018, 01:06
Lokalizacja: Gdynia/Słupsk

[AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.

Post autor: pucek19 » 16 gru 2018, 19:41

Witam, od 2 tygodni problem z moją audiczką, kupiłem ją w wakacje, wszystko było okej, lecz po czasie zaczęło się coś dziać. Otóż gdy założmy jadę 4, 60km/h, wcisnę pedał gazu do "dechy" to rozpędza się, lecz jakby coś blokowało, tak jakby coś o coś tarło, nie występuje to gdy powoli wciskam pedał gazu czyli przyspieszam na poł gazie załóżmy, wyłącznie gdy gaz jest do "dechy". Tak samo zresztą na 5, jak i każdym innym biegu, mówię o 4,5 bo nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5. Od 2 tygodni, jeśli ruszę "agresywnie" bądź dynamicznie, tak 2,5-3 tysiaca obortów, bądz na 4 uzyskam wysokie obroty, auto traci moc. Powiedziałym, że prawie całkowicie wciskanie pedału gazu nic nie daje, jest jakby mięki, łapie tylko na samej górze i to troszeczkę, wyłącznie i włączenie auta automatycznie usuwa ten problem do momentu osiągniecią "szybko" wyżej napisanych obrotów. Ktoś może miał taki problem? W czym może tkwić przyczyna? Filtry i pompa paliwa dopiero co wymieniona, więc nie w tym lezy problem. Pozdrawiam serdecznie! :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 16 gru 2018, 19:56

Trubina nie wstaje :).

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 16 gru 2018, 20:19

pucek19 pisze: nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5
odbstawiam że to właśnie jest powód
Zastała się turbina właśnie od ESJ
zacznij od sprawdzenia podciśnień nią sterujących . Elektrozaworek też może szwankować
Jeśli tam wszystko jest ok to na początek spróbuj ją rozruszać kombinerkami . może pomoże

pucek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 cze 2018, 01:06
Lokalizacja: Gdynia/Słupsk

Post autor: pucek19 » 16 gru 2018, 20:22

mat1324 pisze:Trubina nie wstaje :).
Mógłbyś się bardziej wypowiedzieć? Twoim zdaniem, trubina do rege?
kiler22 pisze:
pucek19 pisze: nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5
odbstawiam że to właśnie jest powód
Zastała się turbina właśnie od ESJ
zacznij od sprawdzenia podciśnień nią sterujących . Elektrozaworek też może szwankować
Jeśli tam wszystko jest ok to na początek spróbuj ją rozruszać kombinerkami . może pomoże
Rozumiem, lecz po wyłączeniu auta i walnięciu dechy z 2, idzie przez chwile jak powinno, przyspiesza ładnie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 16 gru 2018, 20:27

Najpierw sprawdź dlaczego nie wstaje, a potem będzie myśleć co dalej.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 16 gru 2018, 23:48

pucek19 pisze:Rozumiem, lecz po wyłączeniu auta i walnięciu dechy z 2, idzie przez chwile jak powinno, przyspiesza ładnie.
Zanim sterownik "zauważy" niedoladowanie lub przeladowanie to "się kula" później już nie
Zacznij od zrobienia logów i wstaw .mądrzy ludzie dużo w nich zauważą

pucek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 cze 2018, 01:06
Lokalizacja: Gdynia/Słupsk

Post autor: pucek19 » 17 gru 2018, 20:33

Witam, podłączyłem dzisiaj autko 1 raz pod vaga, zwyczajnego, w zakładce Engine miałem jeden błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor G70 - Implausible Signal
P0101 - 35 -10.

Edit.
Po skasowaniu błędu, wyłączeniu i włączeniu auta, błąd znikł, lecz nie miałem niestety jak się przejechać i wątpie, że to załatwiło sprawę. <rotfl>

Edit
Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga? Błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side N131
32-10 Resistance too High

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 18 gru 2018, 01:47

Pewnie kierownice w turbinie zapchane sadzą albo zawór N75 do wymiany, albo przepływomierz.
pucek19 pisze:Witam, podłączyłem dzisiaj autko 1 raz pod vaga, zwyczajnego, w zakładce Engine miałem jeden błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor G70 - Implausible Signal
P0101 - 35 -10.
Niewiarygodny sygnał z przepływomierza. Oby to było tylko to. Przepływka źle odczytuje "ilośc" ładowanego przez sprężarkę powietrza i sterownik przechodzi w tryb awaryjny. Wtedy rozpędzisz się do 90, 100kph i więcej się nie da, bo silnik nie ma mocy.
pucek19 pisze:Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga?
Zapewne jakieś wtyczki - w A4 B5 były pod fotelem i potrafiły uprzykrzyć życie :)

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Re: [AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.

Post autor: juniorexx » 20 gru 2018, 00:16

pucek19 pisze:Otóż gdy założmy jadę 4, 60km/h, wcisnę pedał gazu do "dechy" to rozpędza się, lecz jakby coś blokowało, tak jakby coś o coś tarło, nie występuje to gdy powoli wciskam pedał gazu czyli przyspieszam na poł gazie załóżmy, wyłącznie gdy gaz jest do "dechy". Tak samo zresztą na 5, jak i każdym innym biegu, mówię o 4,5 bo nie piłuje na 2 czy tam 3 i tylko przeszkadza mi to właśnie na 4/5. Od 2 tygodni, jeśli ruszę "agresywnie" bądź dynamicznie, tak 2,5-3 tysiaca obortów, bądz na 4 uzyskam wysokie obroty, auto traci moc. Powiedziałym, że prawie całkowicie wciskanie pedału gazu nic nie daje, jest jakby mięki, łapie tylko na samej górze i to troszeczkę, wyłącznie i włączenie auta automatycznie usuwa ten problem do momentu osiągniecią "szybko" wyżej napisanych obrotów. :)
Gratuluję jazdy PSJ 4 bieg i 60km/h <mysli> może dwumasa już dogorywa i przez takie deptanie na 4 czy 5 powoduje opisany przez ciebie hałas. Ciesz się, że nie masz DPF ponieważ szybko zakończyłby swój żywot.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

pucek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 cze 2018, 01:06
Lokalizacja: Gdynia/Słupsk

Re: [AFN 1.9 110km] Traci prawie całkowicie moc.

Post autor: pucek19 » 20 gru 2018, 01:28

juniorexx pisze: Gratuluję jazdy PSJ 4 bieg i 60km/h <mysli> .
Podaję na przykładu, co nie zmienia faktu, że nie jestem kierowca który jeździ od świateł do swiateł i se gazuje na luzie. Podobno moja audi nie posiada takowego 2masu, choć sam nawet nie wiem, jak to stwierdzić. Raczej wina tego leży po czymś innym, ponieważ nie jest to hałas, szczerze mówiąc, nie wiem jak to opisać, ktoś musiałby wejść, przejechać się i by zrozumiał. Jest to uczucie, jakby ten gaz do "dechy" miał taką moc, że az zrywa asfalt, a to przecież tylko 1,9. <lol>

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 20 gru 2018, 10:19

uwielbiam ludzi którzy twierdzą że "nie są rajdowcami " i wloką się na lewym pasie tak długo dopóki się nie skończy albo nie będzie musiał skręcić w prawo
Ale to nie temat o stylu jazdy
Naprawa samochodu przez kasowanie błędów rzadko kiedy się udaje .
trzeba by popatrzeć w blokach pomiarowych co i jak pokazuje przepływka . A najprościej ja poprostu zmienić - używana do tego modelu nie powinna kosztować majątku
Przy okazji, wie ktoś może co jest przyczyną świecącego się u mnie airbaga? Błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side N131
32-10 Resistance too High
przerwa w obwodzie poduszki pasażera
albo kostki pod siedzeniem albo wtyczka w samej poduszce pasażera (o ile jeszcze tam jest <lol> )

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 gru 2018, 20:04

AFN chyba miał dwumasę.

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 21 gru 2018, 20:23

Dwumas jest już w afn/avg.
Radzę sprawdzić dokładnie wszystkie podciśnienia, ewentualnie je wymienić i jeśli nie idzie jak trzeba to turbo do czyszczenia <rotfl>
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

pucek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 cze 2018, 01:06
Lokalizacja: Gdynia/Słupsk

Post autor: pucek19 » 22 gru 2018, 17:43

Dzisiaj czyściłem egr, zawór ciężko chodzi, nawet po wyczyszczeniu, tak powinno być? A co do wężyka który jest podłączany do egra słabo ciągnie, może się nie znam, ale mam wrażenie ze powinno ciągnąć wiele mocniej? <uoee>


na dniach kupię przepływkę i sprawdzę czy to była winowacja, dam znać. :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Moderator
Moderator
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2015, 18:26
Imię: Krzysiek
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olecko - Suwałki

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2018, 23:53

AFN już miały dwumasowe koło gdy opuszczały fabrykę , ale jeśli nasi tu byli , to może byc tak, że siedzi zestaw sprzęgła z 80-tki 1Z wraz z kołem zamachowym sztywnym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga