Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DESA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Audi A6 40TDI 204KM
Od 3 tygodni jestem właścicielem nowej A6 z silnikiem wysokoprężnym o mocy 204KM i 400Nm. Przejechałem do tej pory 2300 kilometrów. Średnie spalanie oscyluje w granicach 7L. Najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać, to 5,3L. Silnik pracuje bardzo cicho. Czasami zastanawiam się, czy na pewno jest to diesel. Kultura pracy silnika + wyciszenie auta robią naprawdę wrażenie, tym bardziej, że auto posiada szyby dźwiękoszczelne.
Na wstępie zaznaczę, że nie chcę nikogo urazić. Jest to subiektywna opinia. Gdy patrzę na to wnętrze to dochodzę do wniosku, że Audi postanowiło wyglądem i ergonomią wnętrza dotrzymać kroku jakości własnych silników. Zegary jak w nowym fiacie, autor projektu kierownicy skwadraciał do reszty, a obszycie jak z chińskiej manufaktury (nierówno rozmieszczone szwy). Mam nadzieję, że dotykowa elektronika nieco łagodzi sytuację.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DESA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Audi na początku za wirtualny kokpit było krytykowane. Dla mnie te panele dotykowe są rewelacyjne. Wygląd, płynność, grafika, funkcjonalność. To wszystko powoduje, że mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że Audi zrobiło kawał dobrej roboty, decydując się na tak odważny krok. Po przejechaniu 3 tysięcy kilometrów, jedyną wadę jaką zauważyłem są ślady palców. Ale wystarczy raz na jakiś czas przetrzeć panele szmatką i po robocie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DESA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomo, że gusta są różne. Jednym będzie się podobać, a innym nie. Odnośnie kierownicy, to mówiąc szczerze na szwy nie zwróciłem w ogóle uwagi. Jutro muszę się przyjrzeć. Kierownicy spłaszczonej nie brałem, ponieważ nie może być wtedy podgrzewana.
[ Dodano: 2018-12-15, 12:44 ]
Zdjęcie z jazdy autostradą. Widać średnie spalanie, średnią prędkość, czas przejazdu i ilość przejechanych kilometrów. Na pokładzie były dwie osoby bez bagaży.
[ Dodano: 2018-12-15, 12:44 ]
Zdjęcie z jazdy autostradą. Widać średnie spalanie, średnią prędkość, czas przejazdu i ilość przejechanych kilometrów. Na pokładzie były dwie osoby bez bagaży.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DLHA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Fajna fura.
Szkoda że biała.
Ogólnie technologiczne model poszedł dużo do przodu.
Wirtualny licznik jednak do mnie nie przemawia.
Jeździłem TT z takim zegarem.
Szału nie ma. Może jak poprawią rozdzielczość i bezwładność LCD.
Myślałem o zakupie C8 ale wolę poczekać aż audi wypuści E-trona.
Nie ma to jak jazda elektrykiem.
Szkoda że biała.
Ogólnie technologiczne model poszedł dużo do przodu.
Wirtualny licznik jednak do mnie nie przemawia.
Jeździłem TT z takim zegarem.
Szału nie ma. Może jak poprawią rozdzielczość i bezwładność LCD.
Myślałem o zakupie C8 ale wolę poczekać aż audi wypuści E-trona.
Nie ma to jak jazda elektrykiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DESA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Jest to mój pierwszy biały samochód. Zobaczymy po trzech latach, gdy będę oddawał auto w salonie, jak będzie wyglądał lakier i czy będę z tego koloru zadowolony. Technologicznie nowa A6 poszła mocno do przodu. Gdy ustawie asystenta pasa ruchu, to przez dokładnie pół minuty mogę zamknąć oczy, bo auto jedzie całkowicie samo. Nie muszę nawet trzymać rąk na kierownicy. Dopiero po upływie 30 sekund włącza się system dźwiękowy i pojawia się komunikat, żeby przejąć kierowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to po kilku sekundach asystent pasa się wyłącza. Dalej nie sprawdzałem co się dzieje. Podejrzewam, że auto zatrzyma się i nada sos. Asystent pasa działa do prędkości 250km/h. Wyobraźcie sobie jakie, to jest dziwne uczucie, gdy auto jedzie samo z prędkością 200km/h i do tego jeszcze po łuku. Jazda w korkach stała się teraz mniej absorbująca i stresująca.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez TomekC8, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga