Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Londyn A6 C5 2.4 Avant ] Słaba moc silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

[Londyn A6 C5 2.4 Avant ] Słaba moc silnika

Post autor: Ciachu » 10 kwie 2009, 16:37

Witam

Mam pytanie co może byc powodem słabej mocy silnika ? Mialem problem z Katlizatorami ostatnio ..wymienilem je na nowe..jednak nie orginalene tylko jakies zamienniki . Polaczenie katalizatorow z tylnym wydechem rowniez nie zostalo dobrze zrobione i lekko mi przepuszcza na tym łaczeniu . W pierwszym tygodniu po wymianie Kat-ów samochod az chcial jezdzic , teraz jednak wszystko wrocilo do stanu sprzed wymiany katalizatorow. Dodam ,ze oleju mi nie ubywa ani stare katalizaotry nie byly zawalone olejem wiec wykluczam akcje zatkania katow olejem. Dodam jeszcze ,ze jak zalepilem sylikonem dziurki za katami to auto zaczelo jezdzic jakas lepiej . Bynajmiej, nie jestem pewien czy to jest przyczyna zlabosci mojego auta . Co jeszcze moze byc przyczyna takiego znaczenego oslabienia ? Ostanio jak wysiadam z auta i dotykam drzwi to mnie napierdziela cos jakby bylo przebicie gdzies..albo ja sie tak elktryzuje w srodku..Wiem ,ze bedziecie chcieli zebym wrzucil loga z VAG-a ale nie mam dostepu do VAG-a , prosze jedynie o kilka mozliwych przyczyn osłąbienia niuni...

Dzieki Chlopaki :)

Ciachu

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 10 kwie 2009, 18:17

kolego a czy przypadkiem nie uszkodzone zostały sondy lambda podczas wymiany KATA? sa one dosc blisko katalizatora i moze sie okazać ze podczas spawania zostay przygrzane i są do wywalenia... to mój pierwszy typ... moze byc tez przepływka, albo tylko błedy w sterowniku ECU które wprowadzaja silnik w tryb servisowy i automatycznie samochód przestaje jechac
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 10 kwie 2009, 19:28

posti pisze:kolego a czy przypadkiem nie uszkodzone zostały sondy lambda podczas wymiany KATA? sa one dosc blisko katalizatora i moze sie okazać ze podczas spawania zostay przygrzane i są do wywalenia... to mój pierwszy typ... moze byc tez przepływka, albo tylko błedy w sterowniku ECU które wprowadzaja silnik w tryb servisowy i automatycznie samochód przestaje jechac
Hmmm, nie na pewno nie zostaly uszkodzone , Katy zostaly wymienione i żadnego spawania nie było , pomiedzy Katami a środkowym wydechem jest objemka która łączy to ze sobą. Lambdy zostały wykrecone ze starych Katalizatorów i przełożone do nowych...Jedynie może być ,że już wcześniej były uszkodzone ..czy ktoś wie w jakie wartości powinny wskazywać Sondy Lambda?

Co do Ecu , nie wiem tego aczkolwiek nie ma żadnych sygnalizacji o problemie z silnikiem na dashboardzie.. Silnik pracuje bardzo równo , nie ma szarpnięć ani nierównej pracy silnika sygnalizujacych jakieś problemy ..PO prostu nie wkręca się tak powinien..

Następną rzeczą jaką zauważyłem to to ,że jak jade na Tipie w trybie manual i po wrzuceniu 2 -jki silnik przyspiesza w miarę płynnie aż do 3000 obr/min po czym z niewiadomych powodów nagle spadają obroty do 2,100 i dalej sie kreci juz pod górke praktycznie do zamkniecia zegarów i przerzucenia na nasępny bieg..

Co to jest ta przepływka ?

Dziekuję za sugestie

Ciachu

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 11 kwie 2009, 00:59

no to spróbuj wyczysic na poczatek przepływke :) - przeplywek niby sie nei czysci tylko wymienia na nowe, ale koszt nowej to ok 700-800zł chyba ze oddajesz stara do ASO to koszty sa mneijwiecej o połowe mniejsze
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 11 kwie 2009, 11:57

posti pisze:no to spróbuj wyczysic na poczatek przepływke :) - przeplywek niby sie nei czysci tylko wymienia na nowe, ale koszt nowej to ok 700-800zł chyba ze oddajesz stara do ASO to koszty sa mneijwiecej o połowe mniejsze
Hey , dziekować za podpowiedz..ale za cho..re nie wiem co to jest ta przepływka ;)

Gdzie tego szukać i co to robi tak wogóle ? Wnioskuje ,że coś przez nią przepływa ;)

pozdro
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 11 kwie 2009, 13:57

Przepływka to fachowo mówiąc przepływomierz powietrza podaje on dane do komputera o ilości przepływanego powietrza do silnika. Objawy jej niedomagania to właśnie najczęściej spadek mocy silnika. Jest ona umieszczona przy filtrze powietrza idzie do niej jedna wtyczka napewno uda ci się ją znaleźć:)

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 11 kwie 2009, 14:04

Karkowa pisze:Przepływka to fachowo mówiąc przepływomierz powietrza podaje on dane do komputera o ilości przepływanego powietrza do silnika. Objawy jej niedomagania to właśnie najczęściej spadek mocy silnika. Jest ona umieszczona przy filtrze powietrza idzie do niej jedna wtyczka napewno uda ci się ją znaleźć:)
Dziekuje ślicznie Proszę Pana ;) Ide zlokalizować przepływkę ;)

pozdrawiam

[ Dodano: 2009-04-11, 14:31 ]
Ok , znalazlem chyba tą przepływkę.. wychodzi od filtra powietrza , jest jedna wtyczka do niej ..Jak odłaczyłem tą wtyczkę to Mariola pochodziła przez chwilę bardzo nierówno po czym zgasła . Po podłaczeniu ponownym wróciła do normy..Co zauważyłem jeszcze to to ,że po uruchomieniu silnika obroty wskakuja na 1100 i zjeżdzają do 600 obr,min , po czym wszystko wraca do normy czyli ile tam jest 800obr/min? kreska pod jedynka bynajmiej..Czy po odlaczeniu przepływki silnik gaśnie czy powinien dalej pracować ?
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja