Witam was bardzo serdecznie
Sorry że pierwszym postem proszę was od razu o pomoc.
Popsuło mi się auto i nie mam jak dojeżdżać do pracy więc priorytetem dla mnie jest szybka naprawa.
Mam problem z moją audi a6 c6 3.0 Diesel z 2007 roku
Kilka miesięcy temu wymieniłem akumulator ponieważ był już na maxa wyczerpany.
Kupiłem nowy, dedykowany pod moje auto.
Przez 2-3 miesiące było ok ale z czasem stawało się gorzej.
Zauważyłem że od pewnego czasu auto gorzej pali, gorzej kręci.
Przez ostatnie kilka dni było tragicznie, ledwo odpalałem auto, pomyślałem że akumulator jest do wymiany.
Wczoraj podjechałem do sklepu i już tam musiałem zostawić moje auto ponieważ nie odpaliło.
Auto nie odpaliło i musiałem dzwonić po brata aby przyjechał i podładował aku aby przynajmniej dojechać do domu.
Aku naładowany, auto odpaliło lecz po około 20-30 sekundach zaczyna się prawdziwa dyskoteka.
Jest tego tyle że nie wiem od czego zacząć.
Po 20-30 sekundach działania samochodu światła zaczynają same opadać i podnosić się, zaczynają mrugać cały kokpit, zegary gasną, co chwilę coś piszczy, podświetlenie biegów gaśnie, same biegi wchodzą bardzo gładko lecz nie działają, nie ma wspomagania kierownicy, hamulec po kilkukrotnym naciśnięciu pedału robi się twardy, ewidentnie coś się złego stało w Audi co jest niedorzeczne
Może ktoś z was moi drodzy miał taki lub podobny problem i sobie z tym poradził ?
Piszę to do was bo czasami jest tak że mamy do czynienia z czymś błahym i czasami wystarczy coś docisnąć lub coś wyczyścić aby auto dostało nowe życie
Niestety w wielu przypadkach auto trzeba oddać do mechanika lub elektromechanika i kilka lub kilkanaście dniówek idzie na naprawę.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Hey
Audi a6 c6 3.0 Diesel, 2007 => Dyskoteka, wszystko mruga
Witajcie moi drodzy
Sorki że tak długo nie pisałem
Święta i praca i takie tam i nie było czasu
Powodem tego że padła elektronika był alternator
Dałem do naprawy elektromechanikowi i naprawił alternator
Z prawej strony z tyłu mam mieszek do wymiany i to także było powodem tego że padł alternator i rozładował się akumulator
Teraz śmiga bardzo dobrze
Naprawa kosztowała mnie 600 zł
300 zł za zdjęcie noska, 280 naprawa alternatora plus 20 zł płyn.
Strasznie zaczęło mi pukać z tyłu z prawej strony w miejscu gdzie mam mieszek do wymiany, wcześniej nie odczuwałem tego tak jak teraz.
Jadąc 15-20 km na godzinę po dziurach z moim bratem moim autem ( siedziałem wtedy właśnie w tyle gdzie tak klepie) zaczął mnie boleć od tego kręgosłup  
Na tylnym siedzeniu nie da się jechać  
Pozdr.
Sorki że tak długo nie pisałem
Święta i praca i takie tam i nie było czasu
Powodem tego że padła elektronika był alternator
Dałem do naprawy elektromechanikowi i naprawił alternator
Z prawej strony z tyłu mam mieszek do wymiany i to także było powodem tego że padł alternator i rozładował się akumulator
Teraz śmiga bardzo dobrze
Naprawa kosztowała mnie 600 zł
300 zł za zdjęcie noska, 280 naprawa alternatora plus 20 zł płyn.
Strasznie zaczęło mi pukać z tyłu z prawej strony w miejscu gdzie mam mieszek do wymiany, wcześniej nie odczuwałem tego tak jak teraz.
Jadąc 15-20 km na godzinę po dziurach z moim bratem moim autem ( siedziałem wtedy właśnie w tyle gdzie tak klepie) zaczął mnie boleć od tego kręgosłup  
Na tylnym siedzeniu nie da się jechać  
Pozdr.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga