Cześć,
Z takim pytankiem dzisiaj przychodzę.
Puka czasami coś jak kończę hamowanie lub jak ruszam, nie jest to regularne, czasami na pół roku cisza a czasami tydzień ciągiem aż ludzie się obracają na przystankach...
Chce wymienić poduszki silnika i skrzyni. Ile tego jest i jakie polecacie? Może ktoś ma jakieś zdjęcie?
z tyłu zamiast gum zakłądam poliuretan czy w quattro sanki z przodu też mają jakieś gumy co warto wymienić?
Pytam bo podejrzewam trochę dolne wahacze a i sprężyny chce zmienić to oddał bym już majstrowi na wymianę gum w sankach/kołysce/wózku z przodu. Poza 4szt coś jeszcze tam jest co mogło by się zużyć?
[APU 1.8 150 KM] Wymiana poduszek silnika i skrzyni
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[APU 1.8 150 KM] Wymiana poduszek silnika i skrzyni
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
nie wiem czy to samo pukanie. ale u siebie miałem wywalony wielowahacz i objawy podobne przy hamowaniu albo przyspieszaniu - dało się to zasymulować dodając i odejmując nagle gazu czy tam uderzając go na chwilę. Stuki były ale nie wiem czy na tyle głośne żeby ludzie się obracali :P po wymianie zawiechy jest ok.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
tez obstawiam dolne wahacze ale przy okazji mam wrażenie że silnik za mocno sie buja to wymienił bym poduszki a żeby nie robić tego dwa razy to i pod skrzynią też. w sankach jak można coś podreperować to też po co mam tam zaglądać za rok czy dwa jak i tak trzeba silnik kawałek unieść.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a