Jakie sprężyny pasują do C5 z 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 paź 2018, 14:27
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opolskie
Jakie sprężyny pasują do C5 z 4.2
Kupiłem obniżoną C5 4.2 , za bardzo obniżoną jak dla mnie w wlepce mam zawieszenie 1BE, z tyłu jeszcze stalowe wachacze do quattro. Sprężyny są założone jakieś obniżające = czerwone, górne zwoje są blisko siebie. Teraz pytanie czy sprężyny z innych silników spasują? np z 2.8? Wiem że to inna klasa wagowa i auto może siąść niżej ale będzie sto razy wyżej niż teraz
teraz jest tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7d4a010a1a3e2c6d
teraz jest tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7d4a010a1a3e2c6d
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Fabrycznie miałeś 1BE i chcesz wrócić do serii tak? Z nowymi sprężynami będzie problem. Używki wchodzą w rachubę?
[ Dodano: 2018-10-22, 16:44 ]
Na przód znalazłem używane sprężyny, które będą pasować, ale na tył jest problem, bo 4.2 to rzadki silnik.
https://allegro.pl/audi-s6-a6-4-2-v8-c5 ... 68918.html
Może sprzedający ma również tył. Warto byłoby dać klasę wagową wyżej na tył, aby zniwelować dodatkową masę butli LPG. Chyba, że rozważysz jakiś używany gwint, który można dostosować do siebie.
[ Dodano: 2018-10-22, 16:44 ]
Na przód znalazłem używane sprężyny, które będą pasować, ale na tył jest problem, bo 4.2 to rzadki silnik.
https://allegro.pl/audi-s6-a6-4-2-v8-c5 ... 68918.html
Może sprzedający ma również tył. Warto byłoby dać klasę wagową wyżej na tył, aby zniwelować dodatkową masę butli LPG. Chyba, że rozważysz jakiś używany gwint, który można dostosować do siebie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Z przodu masz grubsze sprężyny, ponieważ masz V8 pod maską, a z tyłu w sumie można szukać od jakiegoś avanta, ale z quattro. Można spróbować . Problemem jest też LPG, bo butla trochę waży .
[ Dodano: 2018-10-22, 17:25 ]
Możesz dorwać gdzieś na szrocie tylne używki (amortyzator + sprężyna) i podmienić na szybko.
[ Dodano: 2018-10-22, 17:25 ]
Możesz dorwać gdzieś na szrocie tylne używki (amortyzator + sprężyna) i podmienić na szybko.
Witam Wszystkich po raz pierwszy bo jestem nowy na tym form. Mam A6 (4B2,C5) 2,8 142kW, 193KM, 2000r ,zawieszenie 1BA , APR, VIN WAUZZZ4BZYN125048 , i mam problem z przednim zawieszeniem, W SPAM do tyłu jest tak nisko,że zaliczam wszystkie krawężniki i progi i muszę go więc podnieść. Załozyłem KYB RH 3385, niby dedykowane dla tego modelu na przód,ale..masakra, nic nie pomogło.Przedni amor ,zauważyłem ostatnio cieknie , więc przy okazji też do wymiany,ale chcę to zrobić razem z wymiana sprężyn.I tu problem..na jakie.Czy BILSTEIN - B3 OE Replacement 165,70 zł - dla pojazdów z zawieszeniem standardowym Wersja wzmocniona będzie ok , i do tego amor MEYLE-ORIGINAL Quality, gazowy,będzie ok? Dziękuję z góry za pomoc w rozwiązaniu tego problemu
ps.oś przednia obciążenie OJJ ale zastanawiam się czy aby go podnieść nie należałoby zmienić na OJK lub OJL ?
ps.oś przednia obciążenie OJJ ale zastanawiam się czy aby go podnieść nie należałoby zmienić na OJK lub OJL ?
wowi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga