Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Drgania na wolnych obrotach

Silniki benzynowe
bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

[ARE 2.7 250 KM] Drgania na wolnych obrotach

Post autor: bartex1809 » 03 lis 2018, 11:14

Witam,
Mam mały problem z mają Audi, auto mi drga na wolnych obrotach i wydaje mi się że nie zbiera odpowiednio, zdarza się falowanie minimalne obrotów (odczuwalne najbardziej na zimnym silniku).
Błędy to:
16534 - oxygen (lambda) sensor b2 s1 malfunction in circuit P0150
17964 - charge pressure control negative deviation p1556
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539

Sondy obie przed katalizatorem wymienione na nowe oryginalne BOSCH, bo myślałem że od tego ten błąd, ale nic nie dało, po przejechaniu 150km znowu wskoczył, usuwa się, ale po przejechaniu danego dystansu powraca.

Poniżej logi, był bym wdzięczny za pomoc ;)

http://vaglogger.apphb.com/log/5bd8d3159f90a833c8d29346

[ Dodano: 2018-10-31, 22:54 ]
Witam,

Okazuje się że wypada zapłon od 4-6 cylindra, świece nowe NGK Platinum, na szybko podmieniłem kable w module zapłonowym, nic się nie zmieniło więc jest okey. Pytanie czy szukać w cewkach, czy ktoś ma może jakiś jeszcze pomysł, raz wypada tyle samo prawie na 5 i 6 cylindrze, a czasami ewidentnie częściej na 6 cylindrze. Pomiary robię tylko na benzynie

Zdjęcie wypadania zapłonu:

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2018-11-03, 11:14 ]
Cewki wymienione, świece również, moduł zapłonowy. :| i dalej wypada zapłon na 4 (bardzo rzadko), 5 (5-15 wypadnięć) oraz 6 (20-46 wypadnięć) cylindrze. Już nie mam pomysłu :(
Bartosz

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 03 lis 2018, 12:08

No to teraz przyszedł czas na sprawdzenie kompresji :)

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 12 lis 2018, 11:43

Kompresja zmierzona, na wszystkich sześciu cylindrach w okolicy 10 barów.

[ Dodano: 2018-11-12, 11:43 ]
odłączona instalacja lpg i dalej to samo, ktoś ma jakiś pomysł ?
Bartosz

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 12 lis 2018, 16:39

Przecież to auto ma takiego chipa, że nie daje rady.
Odpenij przepływkę i zobacz co się stanie.

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 13 lis 2018, 23:02

Zobacz na synchronizacje rozrzadu. Kanal 90 93. Mi powyzej +8 zaczynaja wypadac zaplony tak samo na 4 5 6 cyl

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 14 lis 2018, 23:01

W kanale 93 bank 1: -7, bank 2: 0, aczkolwiek nie wiem co to znaczy, moja wiedza jest znikoma,wiec prosił bym o odpowiedź czy to źle czy okey.
logi z postoju oraz jazdy poniżej:

https://bit.ly/2Dnsa3d
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2018, 13:37 przez bartex1809, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartosz

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 lis 2018, 09:51

Źle ustawiony rozrząd

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 15 lis 2018, 10:49

zwonko, mógłbyś rozwinąć wypowiedź, po czym to stwierdziłeś? :) Dzięki
Bartosz

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 lis 2018, 12:09

W uproszczeniu...po screenie i logu. W 093 wartości CF powinny być zerowe przy idealnym ustawieniu. Normy dla silników mówią -3 do +6 bodajże a dla niektórych od -6 do +6. Widać że masz wartość wykraczający poza oba zakresy. Ale jak dla mnie najgorsze jest to że są nie równo ustawione bo jeden ma -7 a drugi 0. W logach też widać było że Turbo nie daje rady. O ile dobrze pamiętam wtryskiwacze petlily. A przepływ to miał na ponadto 300KM bodajże.

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 15 lis 2018, 22:32

Podobno jak rozrząd by był przestawiony(o jeden ząbek) to wartość była by ok.20. Mapa faktycznie podobno jest na ok. 300 koni, a turbiny obie zrobione dwa lata temu
Bartosz

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 lis 2018, 22:36

Mapa zrobiona na sporo więcej, albo przepływomierz zawyża. Co jest możliwe biorąc pod uwagę wysoki czas wtrysku. Uderz do Łukasz13, myślę że będzie wiedział ile KM się wyciąga przy takim doładowaniu.
Nie zmienia to faktu, że turbiny nie wyciągają tego co zadano.
Co do ząbków nie jestem pewien, ale gdzieś widziałem temat że właśnie te +/-6 to jeden ząbek. Rozrządy v VW V6, V8 są nagminnie źle ustawiane.

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 15 lis 2018, 22:44

Jak rozwiążę temat to dam znać, a później i tak miałem zamiar szukać ogarniętego tunera aby zmodyfikował mapę. Jutro wolne to będę grzebał.
Bartosz

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 lis 2018, 22:48

No to "blisko" masz do gregora10. Ewentualnie Łukasz13, ale to już trochę dalej.
W Twoim przypadku zacząłbym od rozrządu. Potem logi, może się okazać, że ta przepływka zawyża. Odpenij ją na trochę.

bartex1809
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
Lokalizacja: Mielec

Post autor: bartex1809 » 27 lis 2018, 18:44

No nic, w piątek idzie na warsztat i trzeba poprawić ten rozrząd, jak jest zimny to jest -9 i -1

Dam znać czy się polepszy.

[ Dodano: 2018-11-27, 18:44 ]
:[ :[ :[ już mam dość, rozrząd sprawdzony i dalej to samo, podmieniane czujniki i dalej -7 na bank1, bank: 0
Auto jak drgało tak drga, brak pomysłów <stres> <stres>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bartosz

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 27 lis 2018, 20:08

Kolwgo zle ustawiony rozrzad, lub posrednio rozciagniety lancuch miedzy walkami na lewej glowicy po stronie pasazera. U mnie przy luznym lancuchu bylo -11. Po wymianie 0 j)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga