
255/35 R20 na lato, a na zimę?
mihu_be pisze:I jak te 20 zima? Jaka gume dobrales? Ja mam wlasnie Rotory 20” i zastanawiam sie nad osobnym zestawem kol z Twoja felga ale 19”
U mnie felgi 20 cali zimą spełniają swoje zadanie i wg.mnie wyglądają świetnie.Myślę jednak o dokupieniu na zimę drugiego zestawu felg bo tych mi szkodaTe w salonie kosztowały sporo..
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 471
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Raczej się zmieści. Mam 20" et33 9J i wygląda tak -> >> KLIK <<
Przy et30 pewnie będziesz miał idealnie równo, u mnie deczko się chowa.
Przy et30 pewnie będziesz miał idealnie równo, u mnie deczko się chowa.
A kamyki nie obijają nadkoli i auta? Opone masz 255/35?
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
Michał
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 471
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Tak opona 255/35 dokładnie Michelin PS 4S nie zauważyłem nic niepokojącego związanego z odpryskami.
Co do felg jestem zdania, że oryginał to oryginał a z podróbkami różnie bywa, choć osobiście też nie mam oryginałów tylko Wheelworld'y, zaczynam 3 sezon nimi i są jak na razie spoko. Z drugiej strony nie wiesz co się działo z używką wcześniej, ale jak pewna historia ja bym brał ori.
Co do felg jestem zdania, że oryginał to oryginał a z podróbkami różnie bywa, choć osobiście też nie mam oryginałów tylko Wheelworld'y, zaczynam 3 sezon nimi i są jak na razie spoko. Z drugiej strony nie wiesz co się działo z używką wcześniej, ale jak pewna historia ja bym brał ori.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
Bierz oryginalne sa bardzo mocne a przy takiej dużej feldze to wazne. Tylko najlepiej kupowac osobiscie i sprawdzić czy frez polerowany na rancie jest oryginalny i nic nie bylo napawane czy polerowane.cartman23 pisze:A kamyki nie obijają nadkoli i auta? Opone masz 255/35?
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
A6 c6 2.0tdi blb
No wlasnie ori to loteria. Mam możliwość 20 ori rotorów z oponami za 4k (opony pirelli p zero tm z rocznika 2015 i 2016). Dwie felgi troche ranty obrysowane i jeszfelgi są produkowane przez firmę PDW wheels(Australia jest to główny producent dla niemieckiego ABT więc VW i AUDI, felgi są bardzo dobrej jakości) 
Bo można kupić 20' 9j et 37 za 3,3k.
Dzieki za opinie

Bo można kupić 20' 9j et 37 za 3,3k.
Dzieki za opinie

Michał