No tak zgodze sie a jezeli na wyzszych wartosciach odczytow tez zaczyna przeklamywac nawet o te 20 hPa to tez wyrzuci mi bleda a o to teraz sie rozchodzi.
N75 to odczyt z czujnika na gruszcze
wykres na 3 biegu od 830 rpm do 4500
Gdyby grucha byla walnieta to od poczatku by nie byl wstanie utrzymac oczekiwanego cisnienia a to pozniej sie zaczynaj chocki klocki po tych 3100 rpm.
2.0 TDI Czujnik cisnienia doladowania. Jak zdiagnozowac ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
- Imię: Adi
- Rocznik: 2021
- Moje auto: RS6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: V6 3.2 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: None
To jest maks dla tego ciegna dalej nie pujdzie bo juz prawie obudowy dotyka. Pisze caly czas ze wiecej spalin juz nie da sie upuscic na tych lopatkach chyba ze przypiluje obudowe turbo.konradkry77 pisze:nawet N75 nie reaguje na zwiększone ciśnienie.
tak sprawdzone jak piszesz na biegu jałowym na gruszce jest ok 0,65
Sterowanie niedomaga bo chyba ten czujnik przeklamuje
Nie moge wybrac kanalow. Poloaczenie przez can jest w protokole UDS nie KWP. Powiedz jakie dane maja byc.
Air flow spec
Air flow curent
rpm
czujnik na gruszcze
Te wystarcza ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
- Imię: Adi
- Rocznik: 2021
- Moje auto: RS6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: V6 3.2 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: None
Na zapalonym gruszka wciaga do samego ogranicznika. Na zgaszonym schodzi na dol i dotyka prawie ze obudowy. Wartosc na zgaszonym jest taka sama jak przy max upuszczaniu spalin wiec moim zdaniem gruszka jest jak najbardziej ok.
Wyczyscilem dzis czujnik w IC, odessalem odkurzaczem co tam tylko sie dalo i zaczol pokazywac oczekiwane przezemnie wartosci czyli:
Na zewnatrz 1021hPa
Oczekiwane 1030 hpa
mierzone przez czujnik 1018-1019 hPa
Nie mialem juz czasu robic loga ale pozniej znowu zaczol pokazywac 991 hPa. Zamowilem nowy 130 zl Bosch'a 0281002401 038 906 051C numer czesci jezeli by ktos potrzebowal.
Wyczyscilem dzis czujnik w IC, odessalem odkurzaczem co tam tylko sie dalo i zaczol pokazywac oczekiwane przezemnie wartosci czyli:
Na zewnatrz 1021hPa
Oczekiwane 1030 hpa
mierzone przez czujnik 1018-1019 hPa
Nie mialem juz czasu robic loga ale pozniej znowu zaczol pokazywac 991 hPa. Zamowilem nowy 130 zl Bosch'a 0281002401 038 906 051C numer czesci jezeli by ktos potrzebowal.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, 18:20 przez Adi_, łącznie zmieniany 1 raz.