Cześć,
Analizując bloki adaptacji od 71 do 76 zauważyłem że nr tam podane nijak się mają z tym co jest przykręcone do silnika.
Z doświadczenia z PSA zawsze miałem zbieżność tych informacji.
Czy przy tych sterownikach jest ta sama reguła .
Przy ujemnych korektach wtrysk jest 'ograniczany', ponieważ leje. Gdy ponownie go zakodujesz, to będzie miał zerowe korekty, a sterownik będzie myślał, że jest sprawny, bo nowy i zacznie podawać większą dawkę, która może skutkować wypaleniem tłoka.
Kumam reasumując, kodowanie wtrysków ma znaczenie na samym początku ich życia i powinno się robić tylko na nowych nie używanych.
Jeżeli wkładamy używki zostawiamy kodowanie po staremu, i tak silnik zrobi automatycznie pod nie korekty długoterminowe.
Dokładnie tak . No chyba, że używane dasz na stół i wygenerują nowe kody IMA, to wtedy można je zakodować, ponieważ kod IMA uwzględnia jego odchylenie od wzorcowego wtrysku.
Dzisiejszy wgląd w parametry wtrysków grupa 13 i 14 wartości na poziomie 0.3 mg grupy od 72-77 korekty na - w granicach 3-6.
Jedynie wtrysk 3-5 korekty dodatnie na poziomie 20 i 6.
Próbować to kodować ?