[ A6 C6 2.4 quattro ] Jak podnieść zawieszenie?
[ A6 C6 2.4 quattro ] Jak podnieść zawieszenie?
Siema,
chciałbym spytać czy któryś z kolegów podnosił zawieszenie? Mam seryjnie obnizonego avanta, chcialbym go podniesc nawet na maksymalna wysokosc ktora ma np allroad. Z tego co doczytalem to najlepiej podniesc go na sprezynach ktorych jednak nie moge znalezc. Wszedzie sa albo seryjne albo -25mm albo -40mm.
PS. uprzejmie prosze o nie pisanie czemu i jak to zmieni wlasciwosci jazdy itd
chciałbym spytać czy któryś z kolegów podnosił zawieszenie? Mam seryjnie obnizonego avanta, chcialbym go podniesc nawet na maksymalna wysokosc ktora ma np allroad. Z tego co doczytalem to najlepiej podniesc go na sprezynach ktorych jednak nie moge znalezc. Wszedzie sa albo seryjne albo -25mm albo -40mm.
PS. uprzejmie prosze o nie pisanie czemu i jak to zmieni wlasciwosci jazdy itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Można wsadzić jeszcze 1BR, ale baaaardzo ciężko dostać zamienniki, a co dopiero używki. Takie zawieszenie było montowane przeważnie na wschodzie, czyli Ukraina, Rosja itd.
Mogę Ci dobrać zawieszenie pod konkretne auto. Dostaniesz listę części do kupienia (zamienniki) lub znalezienia (używki) i auto podniesie się do góry jakby miało fabryczne zawieszenie 1BA
. Oprócz sprężyn trzeba wymienić również amortyzatory, ponieważ sportowe długo nie pociągną, bo będą rozciągnięte, a w takim zakresie to one nie pracują. Podaj tylko VIN lub podeślij go na PW.
Mogę Ci dobrać zawieszenie pod konkretne auto. Dostaniesz listę części do kupienia (zamienniki) lub znalezienia (używki) i auto podniesie się do góry jakby miało fabryczne zawieszenie 1BA

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Po zmianie na standardowe zawieszenie musisz zmienić amorki, ponieważ te sportowe są krótsze, a dokładnie mają krótszy skok i przy pracy ze sprężyną 1BA amortyzator będzie 'rozciągnięty' oraz nie będzie pracował w zakresie, do którego został przystosowany. Po drugie szybko skończy swój żywot i może dobijać.
Opony lato mam 235/40/18 a zima 215/60/16 . Zawieszenie 1BR najbardziej by mi odpowiadało ale nie widzę ani używek na allegro ani nowych zestawów 

Ostatnio zmieniony 10 mar 2019, 06:31 przez karton, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Pisałem, że 1BR to zawieszenie montowane głównie na wschodnie rynki. Ogólnie też mam dojazd polną drogą do domu (ok. 700 m) i mając zawieszenie 1BA nie mam problemów z przejechaniem nawet w największe śniegi, a potem roztopy podczas, których robią się spore koleiny. Ostatniej wiosny przez kilka dni tylko ja i sąsiad mający Jeepa Grand Cherokee byliśmy w stanie wyjechać na asfalt
. Także zawieszenie 1BA daje radę, a w połączeniu z quattro nie było najmniejszego problemu.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków