Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum. Jeżdżę A6 C6 Avant 3.0 TDI (BMK) Quattro.
O pewnego czasu borykam się wibracjami (aż lusterko trzęsie). Pojawiają się przeważnie do 2000 obr/min na lekkim przyspieszeniu, a po odpuszczeniu gazu lub zmiany biegu na niższy, natychmiast ustają (przy większych prędkościach przeważnie przy zmianie biegów), do tego dochodzi dźwięk - a'la turbośmigłowy samolot, słyszalny bardzo wyraźnie od 50 km/h i czym szybciej to większa częstotliwość dźwięku ( buczenie pojawiło się po ok 150 km od pojawienia się drgań). Oprócz tego występuje falowanie obrotów na odpuszczonym gazie na dojeździe (30- 60 km/h, 800-1200 obr/h, 4-3 bieg) było już odczuwalne 10000 km temu, ale delikatne, teraz bardzo wyczuwalne. Samochód po podpięciu do VCDS nie pokazuje żadnych błędów skrzyni, czy przeniesienia. Zmienia biegi ok i przyspiesza wzorowo. Nie ma objawów ślizgania czy zmiany biegów w dziwny sposób. Czy to może być konwerter?
[ TIP+Q] wibracje + buczenie + falowanie obrotów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 13:21
- Lokalizacja: DG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 13:21
- Lokalizacja: DG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 13:21
- Lokalizacja: DG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
Witam
Nie zakładam nowego tematu myślę,że tu będzie pasował.
Dlaczego sprzęgło przechodzi przez 3 stany działania a nie działa zerojedynkowo?
Chodzi mi o to że kiedy niby falują obroty to wandlaer jest w stanie regulacji momentu obrotowego silnika i jest w stałym poślizgu kiedy mógłby być już zapięty na stałe, a nie się ślizgać.
Czy można przez kodowanie zmienić jego pracę np. żeby zapinał się na 2 biegu w górę i rozpinał przy zmianie z 2 na 1?
to link do pracy konwertera
Nie zakładam nowego tematu myślę,że tu będzie pasował.
Dlaczego sprzęgło przechodzi przez 3 stany działania a nie działa zerojedynkowo?
Chodzi mi o to że kiedy niby falują obroty to wandlaer jest w stanie regulacji momentu obrotowego silnika i jest w stałym poślizgu kiedy mógłby być już zapięty na stałe, a nie się ślizgać.
Czy można przez kodowanie zmienić jego pracę np. żeby zapinał się na 2 biegu w górę i rozpinał przy zmianie z 2 na 1?
to link do pracy konwertera