[A6 C7 ALL] Ciekawe kodowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Może ktoś przerabiał temat, jak w C7 ustawić żeby podświetlenie zegarów było na stałe po włączeniu zapłonu? teraz jest tak że przy światłach dziennych podświetlenie raz jest a raz go nie ma, pewnie zależy to od czujnika zmierzchu.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Chyba miałeś na myśli że w A6C6 była taka opcja, w C7 też nie miałem tej opcji ale ją aktywowałem, było to opisane na forum, jak znajdę to wkleję co i jak.
zrobiłem według tej instrukcji i działa
Włączanie / Wyłączanie świateł dziennych w MMI
Adding the option to turn off / turn on the DRLs via the MMI
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on byte 3 and enable bit 0 (Daytime running lights adjustable via MMI)
[Do It!]
zrobiłem według tej instrukcji i działa

Włączanie / Wyłączanie świateł dziennych w MMI
Adding the option to turn off / turn on the DRLs via the MMI
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on byte 3 and enable bit 0 (Daytime running lights adjustable via MMI)
[Do It!]
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 maja 2018, 11:44
- Lokalizacja: Góra
Kolego tak to wygląda w a4 b8 . W naszych c7 jest bardzo podobnieAndrek pisze:No to dobrze...mat1324 pisze:W VCDSie powinna być opcja zmiany czułości.ale gdzie
Tutaj jeszcze jedni zdjęcie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pepusie@op.pl, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C7 LIFT
Witam
Czy jest możliwość ustawienia aby ekran chował się dopiero po zamknięciu auta kluczykiem ? Aktualnie gdy się zatrzymam zgaszę silnik to po otwarciu drzwi system multimedialny wyłącza się , chciałbym aby był on ciągle włączony .
Pozdrawiam
Czy jest możliwość ustawienia aby ekran chował się dopiero po zamknięciu auta kluczykiem ? Aktualnie gdy się zatrzymam zgaszę silnik to po otwarciu drzwi system multimedialny wyłącza się , chciałbym aby był on ciągle włączony .
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 01 paź 2018, 21:14
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- kasmar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 310
- Rejestracja: 11 sie 2013, 14:48
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rymanów
Cześć.. dziś trochę pozmieniałem w swojej A6 C7. Jedna uwaga i jedno pytanie.
- na zimnym silniku (temperatura na zewnątrz ok -2) nie mogłem zrobić żadnego kodowania "brak odczytu"
dopiero po rozgrzaniu silnika do 50 stopni samochód rozpoczął współprace.
- Czy ktoś wie dlaczego nie mogę otworzyć [4D - Trunk Elec]
Audi A6 C7 2013 silnki : CGLD
Kabel: VCDS V1 18.9.0 PL Atmega 162
Dzięki za konstruktywne odpowiedzi.
- na zimnym silniku (temperatura na zewnątrz ok -2) nie mogłem zrobić żadnego kodowania "brak odczytu"
dopiero po rozgrzaniu silnika do 50 stopni samochód rozpoczął współprace.
- Czy ktoś wie dlaczego nie mogę otworzyć [4D - Trunk Elec]
Audi A6 C7 2013 silnki : CGLD
Kabel: VCDS V1 18.9.0 PL Atmega 162
Dzięki za konstruktywne odpowiedzi.
Audi A6 C7 Stage 1 (Gregor10) 209,8 KM - jest
Audi A6 C6 2009 - 2017
Audi A4 B6 2006 - 2009
Audi A4 B5 2003 - 2006
Audi A6 C6 2009 - 2017
Audi A4 B6 2006 - 2009
Audi A4 B5 2003 - 2006
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 paź 2010, 11:46
- Lokalizacja: Słupsk
- dydusek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 sty 2011, 14:49
- Imię: Darek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam
Może komuś się przyda - potwierdzam że poniżej wylistowane opisy z pierwszej strony działają dla poliftowej A6 C7 2015r:
1. Włączenie Testu Zegarów
2. Włączenie Lap Timer'a
9. Wyłączenie sygnału ostrzeżenia niezapiętych pasów bezpieczeństwa
13. Włączanie / Wyłączanie świateł dziennych w MMI
25. Disable/memorize/invert Start & Stop
- tu takie krótkie wyjaśnienie bo widziałem że niektórzy mają z tym problem gdyż wyłączanie tej funkcji oraz zmianę zachowanie przycisku traktują jako jedność a trzeba te obie zmiany traktować oddzielnie, czyli wyłączenie start/stop to jedna rzecz a zmiana zachowania się światełka na przycisku to niezależna sprawa.
Zauważyłem że najczęściej pożądane ustawienie (także u mnie) to sprawienie żeby fukcja start/stop po odpaleniu auta była nieaktywna a dopiero naciśnięcie przycisku ją uaktywnia. Żeby to uzyskać wystarczy od obecnej wartości (u mnie 20) odjąć 4 czyli wpisać 16. Przy takim ustawieniu po odpaleniu auta funkcja będzie wyłączona i żeby ją włączyć trzeba nacisnąć przycisk. I teraz jeśli chodzi o przycisk to są dwie opcje:
1. Światełko na przycisku się świeci gdy funkcja jest wyłączona - jest to domyślne zachowanie, które obserwujemy jeszcze przed jakąkolwiek zmianą i jeśli tylko wyłączymy start/stop odejmując 4 to dalej tak zostanie, czyli odpalamy auto, przycisk świeci bo po odjęciu 4 start/stop jest wyłączony. Po naciśnięciu przycisku, światełko na nim gaśnie i mamy start stop aktywny.
2. Światełko na przycisku NIE świeci się gdy funkcja jest wyłączona a świeci kiedy jest włączona. Żeby uzyskać ten efekt, czyli odwrócić działanie światełka na przycisku trzeba dodatkowo dodać 64. Ponieważ wcześniej odjęliśmy 4 to teraz po dodaniu 64 będziemy mieli wartość 80 (20-4+64). Często ludzie mylnie dodają tylko 64 co powoduje odwrócenie działania tylko światełka na przycisku natomiast nic to nie zmienia dla samej funkcji start/stop.
I ostatnia rzecz, którą przetestowałem i potwierdzam, że działa i myślę, że warto byłoby to wrzucić na pierwszą stronę:
Funkcje Coming home i Leaving home tylko na światłach DRL (bez Xenonów)
[Select]
[09 Central electric]
[Coding - 07]
[Long coding helper]
Click on byte 6 and disable bit 4
Domyślnie świecą się ledy oraz światła mijania (Xenony). Po zastosowaniu tych zmian i włączeniu coming home/leaving home z poziomu MMI, z przodu świecą się jedynie ledy. Z tyłu nic się nie zmienia - zarówno przed jak i po zmianue świecą się światła pozycyjne. Wydaje mi się, że to lepsza opcja bo szkoda Xenonów i prądu a ledy świecą wystarczająco mocno.
Może komuś się przyda - potwierdzam że poniżej wylistowane opisy z pierwszej strony działają dla poliftowej A6 C7 2015r:
1. Włączenie Testu Zegarów
2. Włączenie Lap Timer'a
9. Wyłączenie sygnału ostrzeżenia niezapiętych pasów bezpieczeństwa
13. Włączanie / Wyłączanie świateł dziennych w MMI
25. Disable/memorize/invert Start & Stop
- tu takie krótkie wyjaśnienie bo widziałem że niektórzy mają z tym problem gdyż wyłączanie tej funkcji oraz zmianę zachowanie przycisku traktują jako jedność a trzeba te obie zmiany traktować oddzielnie, czyli wyłączenie start/stop to jedna rzecz a zmiana zachowania się światełka na przycisku to niezależna sprawa.
Zauważyłem że najczęściej pożądane ustawienie (także u mnie) to sprawienie żeby fukcja start/stop po odpaleniu auta była nieaktywna a dopiero naciśnięcie przycisku ją uaktywnia. Żeby to uzyskać wystarczy od obecnej wartości (u mnie 20) odjąć 4 czyli wpisać 16. Przy takim ustawieniu po odpaleniu auta funkcja będzie wyłączona i żeby ją włączyć trzeba nacisnąć przycisk. I teraz jeśli chodzi o przycisk to są dwie opcje:
1. Światełko na przycisku się świeci gdy funkcja jest wyłączona - jest to domyślne zachowanie, które obserwujemy jeszcze przed jakąkolwiek zmianą i jeśli tylko wyłączymy start/stop odejmując 4 to dalej tak zostanie, czyli odpalamy auto, przycisk świeci bo po odjęciu 4 start/stop jest wyłączony. Po naciśnięciu przycisku, światełko na nim gaśnie i mamy start stop aktywny.
2. Światełko na przycisku NIE świeci się gdy funkcja jest wyłączona a świeci kiedy jest włączona. Żeby uzyskać ten efekt, czyli odwrócić działanie światełka na przycisku trzeba dodatkowo dodać 64. Ponieważ wcześniej odjęliśmy 4 to teraz po dodaniu 64 będziemy mieli wartość 80 (20-4+64). Często ludzie mylnie dodają tylko 64 co powoduje odwrócenie działania tylko światełka na przycisku natomiast nic to nie zmienia dla samej funkcji start/stop.
I ostatnia rzecz, którą przetestowałem i potwierdzam, że działa i myślę, że warto byłoby to wrzucić na pierwszą stronę:
Funkcje Coming home i Leaving home tylko na światłach DRL (bez Xenonów)
[Select]
[09 Central electric]
[Coding - 07]
[Long coding helper]
Click on byte 6 and disable bit 4
Domyślnie świecą się ledy oraz światła mijania (Xenony). Po zastosowaniu tych zmian i włączeniu coming home/leaving home z poziomu MMI, z przodu świecą się jedynie ledy. Z tyłu nic się nie zmienia - zarówno przed jak i po zmianue świecą się światła pozycyjne. Wydaje mi się, że to lepsza opcja bo szkoda Xenonów i prądu a ledy świecą wystarczająco mocno.
Pozdrówka