czy ktoś mógłby coś powiedzieć o tych logach? sprawdzam rozrząd bo mam 16725-Camshaft Position Sensor(G40) Implausible Signal
statyczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_1KtsCh9.html
dynamiczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_q93SH.html
[BES 2.7 250 KM] logi do oceny - rozrzad
[BES 2.7 250 KM] logi do oceny - rozrzad
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez chinior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Statyczne mają jakiś sens jedynie w grupie 093 (ustawienie rozrządu) ale nie wyświetla się bank1 i bank2 więc trudno powiedzieć coś o ustawieniu. Grupa 090 to nastawniki zmiennych faz i tu w dynamicznych nastawniki stoją w miejscu (ctrl off) a powinny wstawać z 0 na 21-23 od 1600rpm do 2800-2900rpm w przedliftach (w poliftach trzymają trochę dłużej - do około 3400-3700rpm). G40 to błąd czujnika halla na głowicy po stronie pasażera (u mnie wywalało gdy nastawnik wstawał tylko na 14 stopni). Nie zmienia to faktu, że nastawniki wstawały, a u Ciebie ''0'' na obu głowicach, nawet nie drgną, co stawia pytanie dlaczego nie wyskakuje błąd drugiego czujnika halla (chyba G162 ale nie jestem pewny)?
Zrób dynamiczne 091 i 092 (tam masz nastawniki na obu głowicach oddzielnie), na tipie wrzuć 3 i z rolki od minimalnych obrotów do odcinki pedał w podłogę bez kickdowna.
Zrób dynamiczne 091 i 092 (tam masz nastawniki na obu głowicach oddzielnie), na tipie wrzuć 3 i z rolki od minimalnych obrotów do odcinki pedał w podłogę bez kickdowna.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga