Witajcie.
Jestem po wymianie licznika i właściwie całej instalacji deski bo poprzednia się spaliła.
Aktualny licznik 4B0 920 930 L Audi A6 C5 2.8 tiptronic
Problem polega na tym, że aktualnie wyświetla mi fis temp. zewnętrzna w trakcie jazdy w przedziale od +8 do -51 i nieustannie się zmienia. Najczęściej -20 do -50.
Spalanie nieustannie pokazuje od 51,0 do 51,9.
Vagiem sprawdzałem odczyt temp. i jest taki sam. Spalanie nie wiem gdzie szukac ale i tak nie mam możliwości podłączenia kompa w trakcie jazdy.
Dodatkowo pokazuje mi brems licht pomimo tego że światła działają, wyświetla się komunikat po naciśnięciu pedału STOP.
I najdziwniejszy temat: gdy włączę zapłon i dam na D lub R wyskakuje czerwony błąd oleju, gdy zapale auto błąd znika, ale czasem w trakcie jazdy załączy się na chwile gdy rusze dynamicznie z miejsca. Co to może być?
Licznik dziwne wskazania fisa
W kanale 60 error. No ok bendzji bałagan w instalacji mógłby być raczej jak bym sam ja sklejal. Ja nie ingerowalem w drugą instalację odnośnie licznika. Zwłaszcza że jakiś sygnał dochodzi do licznika ale czy to jest wina komputera, licznika czy jakiegoś czujnika? Btw gdzie znajduje się czujnik temp zewn w 2.8?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7177
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ale w zegary wchodziłeś w adaptacje??
no ale czujnik jest z przodu przed chłodnicami - idzie potem przez wiązkę obok wentylatorów do wtyczek na słupku koło nóg kierowcy i potem do klimatronika na pin b9
z klimatronika wychodzi potem sygnał d7 idzie na zegary pin 29 zielonej wtyki
podejrzyj w blokach pomiarowych klimatronika czy jest prawidłowy sygnał z czujnika , jeżeli tak to wina zegarów albo ich złej adaptacji
no ale czujnik jest z przodu przed chłodnicami - idzie potem przez wiązkę obok wentylatorów do wtyczek na słupku koło nóg kierowcy i potem do klimatronika na pin b9
z klimatronika wychodzi potem sygnał d7 idzie na zegary pin 29 zielonej wtyki
podejrzyj w blokach pomiarowych klimatronika czy jest prawidłowy sygnał z czujnika , jeżeli tak to wina zegarów albo ich złej adaptacji