Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

1,9 TDI 130 KM + chip? Ktoś tym jeździł?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:36
Lokalizacja: Larvik. Norwegia

Post autor: patryk » 29 mar 2009, 14:58

witam ja tez jezdze na podkreconym i jestem zadowolony mistrzuniu dobieral mi program :mrgreen: tylko przestrzegal mnie przed kreceniem maszynki za dlugo na czerwonym a jeszcze lepiej zeby unikac tego pola <ok> .i powiem szczerze ze nie zaluje a ze lyka troszke wiecej to trudno cos za cos pozdrowionka .

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 29 mar 2009, 17:06

ehhh u mnie jest problem bo tez mam 1,9TDI ale w automacie... Więc max co chcą u mnie zrobić to 130KM i za 20KM chca 1400zł...

Są na pewno inne firmy robiące chip ale boje sie oddawać...

prezi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:40
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: prezi » 06 kwie 2009, 11:36

No ja mam chipa w 131km orginalna moc wykazana seri na hamowni V-tech 154km po chipie 179 km ,auto rakieta ale są minusy turbina padła po miesiącu odkreciła sie nakretka,także chip 1400zł naprawa po chipie 2000zł takze droga impreza ,niby pomiary na hamowni niby testy drogowe niby nic nie miało się stać a jednak ,powiem tak nawed jak jest potęcjął 180km to nie róbcie więcej niż 170 km ,teraz tyle mam i jest od roku ok,turbina przy mocy 180km powinna mieć już lepsze chłodzenie wiekszy intercooler,a jak to wymiata to zapraszam na mój kanął :-)

Awatar użytkownika
Virion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 19 mar 2009, 10:14
Lokalizacja: Leszno/Wlkp

Post autor: Virion » 06 kwie 2009, 12:22

spore koszty a szkoda - dlatego wlasnie boje sie chipować. Moze lepiej zostawic to co fabryka dała?
"O! Dwadzieścia żywych trupów ze mnie szydzi. Cóż za czasy nastały, żeby trupy, miast na cmentarzu leżeć, ludzi nachodziły."
Achaja, Tom I

prezi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:40
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: prezi » 06 kwie 2009, 14:21

ogólnie te jednostki wykazują i tak większą moc niż niby mają czyli praktycznie żaden 131 km nie ma tyle ma więcej średnio według v-tech 144km ,ale zdążają sie rodzynki tak jak mój 154km ale te rodzynki są mniej podatne na modyfikacje bo w serii są już mocne moja rada chip tak ale od 165km-170km w zupełności starczy i autko dłużej pojeździ,mi nie pomogło nawet dbanie o turbinę czyli wyłączanie silnika po intensywnej jeździe po minimum 3 minutach,180km to za dużo dla tej turbinki :-)

jantar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 28 lis 2008, 18:34
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: jantar » 09 kwie 2009, 15:30

Kolego - moim zdaniem nie ma takiej opcji -żebyś miał 154 KM w serii ! Między bajki to wkleić - Pokaż wykres może będzie coś widać - jakie są możliwości:
1. Hamownia Vtechu - ustwiona za wysoko i po prosu kłamie !
2. Hamownia nie kłamie - miałeś problem z geometrią turbiny i stąd wysoki wynik - ładowała za dużo w górnym zakresie obrotów ( pmiętajmy że max KM są oosiągane przy 4000obr.) To też mogłoby tłumaczyć szybkie zniszczenie turbo po podniesieniu ciśnienia i dawek paliwa.
3. Hamownia nie kłamie - ale miałes już lekkiego wirusa zapodanego - osobiście wątpię ale jakbyś miał ori soft albo logi dynamiczne z przed roboty - to bym Ci powiedział na 100%
** WWW.DIESEL-TUNING.PL ** chiptuning / hamownia BRODNICA
Passat AVF 160 KM / 370 Nm

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 09 kwie 2009, 23:46

jantar pisze:Hamownia nie kłamie - miałeś problem z geometrią turbiny i stąd wysoki wynik
tez bym się skłaniał do tej opcji ... waliło 1.5 bara to i ładnie jeździło
leo ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja